  • 71. Data: 2010-04-12 21:34:29
    Temat: Re: Jakośc płytek drukowane.pl / gama
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-12 09:10, Sławomir Szczyrba pisze:

    > < http://www.evatronix.com.pl/adw09/buying.html>

    Dziwny podział wersji. Mogliby rozczłonkować moduły tak aby był możliwy
    zakup SCH + PCB (+ ew. autorouter). Po co komu wciskać na siłę
    kompilator FPGA?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 72. Data: 2010-04-12 22:37:46
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-12 23:34, Adam Dybkowski pisze:

    > Dziwny podział wersji. Mogliby rozczłonkować moduły tak aby był możliwy
    > zakup SCH + PCB (+ ew. autorouter). Po co komu wciskać na siłę
    > kompilator FPGA?

    Też się dziwię. Tańsza wersja ma pełno wodotrysków a nie ma PCB.

    MD

  • 73. Data: 2010-04-13 14:45:23
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 07 Apr 2010 23:56:11 +0200 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał:

    >A własnie ze nie. Eagle meczył się z tym około 4 godzin. Nie potrafił
    >kończyć w 100% zawsze zostawały jakieś niepołaczone elementy. Pomogło
    >zejście z siatką routingu do .. 1 milsa. Wtedy dał rade. Nie wiem czemu,
    >Eagle nie jest mój i nie robie w nim na codzień. Zapewne nie potrafie
    >uzywać tego wynalazku poprawnie.

    To jakiś wyjątkowy syf ten Eagle. Nawet darmowy DOSowy Autotrax by to
    w parę minut zrobił:

    http://tinyurl.com/autotrax

    A na przyszłość lepiej projektuj ręcznie.

  • 74. Data: 2010-04-13 14:52:03
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 11 Apr 2010 13:51:40 +0200 Mario <m...@p...onet.pl> napisał:

    >Polsce bo się zastanawia czy zamawiac w gamie czy w prototypy.pl. Roman
    >płacze że dla niego 6kpln na Eagle to za dużo

    Za dużo? To mało powiedziane. Bawiłem się kiedyś tym shitem i nawet
    60zł bym za niego nie dał...

  • 75. Data: 2010-04-13 14:54:51
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 13 Apr 2010 00:37:46 +0200 Mario <m...@p...onet.pl> napisał:

    >Też się dziwię. Tańsza wersja ma pełno wodotrysków a nie ma PCB.

    Pewnie właśnie dlatego że to najcenniejszy moduł...

  • 76. Data: 2010-04-13 14:57:33
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 08 Apr 2010 21:18:05 +0200 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Ale chyba mnie na ten autorouter nie stać :/

    Autotrax 1.61. Stać Cię :-)
    http://tinyurl.com/autotrax

    Może trochę na początek nieco trudny do opanowania, ale zapewniam że
    później "przyrośnie Ci do palców" (coś jak edytor VI).

  • 77. Data: 2010-04-13 15:08:37
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 06 Apr 2010 20:31:53 +0200 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Mam akurat pacjenta 6 mils o duzej powierzchni, więc jesli ktos jest
    >zainteresowany zeby sobie podejrzeć z bliska jaką mają jakośc to:

    Sam świeciłeś klisze dla nich? Może zrobiłeś je odwrotnie, tj.
    podłożem kliszy do laminatu? Trzeba świecić tak żeby po ułożeniu w
    kopioramie emulsja kliszy stykała się z emulsją na laminacie, w
    przeciwnym razie będziesz miał podświetlenia.
    Tak jak widzisz dokument w pliku PDF lub PS dla naświetlarni na
    ekranie komputera, patrzysz na stronę emulsji kliszy. Musisz więc albo
    odwrócić obraz warstwy, albo wziąć w naświetlani opcję "odwracanie na
    offset".
    W Faldruku teraz rownież soldermaskę robią foto (a przynajmniej przy
    małych zamówieniach) i klisze dla soldermaski należy też świecić tak
    jak dla miedzi (odwrócone).
    Jedyne klisze które się świeci nieodwrócone to opisy (idą na sito, a
    do sita kliszę przy naświetlaniu przykłada się od strony drukowej).

  • 78. Data: 2010-04-13 15:56:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    __Maciek wrote:
    > To jakiś wyjątkowy syf ten Eagle. Nawet darmowy DOSowy Autotrax by to
    > w parę minut zrobił:

    To Autotrax ma autorouter i jakiś współczesny GUI?

    > A na przyszłość lepiej projektuj ręcznie.

    Jasne. Dzięki.

  • 79. Data: 2010-04-13 16:00:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    __Maciek wrote:
    > http://tinyurl.com/autotrax
    > Może trochę na początek nieco trudny do opanowania, ale zapewniam że
    > później "przyrośnie Ci do palców" (coś jak edytor VI).

    Pomimo że jestem typowym linuksiarzem jestem jednocześnie wrogiem vi.
    Podobnie jak osiągnięć GUI w CP/M. Więc proszę, nie wykopuj mi tego
    zombie na widok publiczny. Od tamtego czasu naprawdę pojawilo się troche
    nowszych rozwiązań.

  • 80. Data: 2010-04-13 16:03:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    __Maciek wrote:
    > Sam świeciłeś klisze dla nich?

    Nie. Dostaczyłem im Gerbery.

    > małych zamówieniach) i klisze dla soldermaski należy też świecić tak
    > jak dla miedzi (odwrócone).

    W ogóle zgodnie z zasadą GMtO: Niech się o to martwią twórcy skryptów do
    Eagle. Jesli juz miałbym się zajmowac takimi drobnostkami to bym tego u
    nich nie robił bo na bank była by potem moja wina.