    From: Redi <s...@n...please>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jakość opon a kraj produkcji
    Date: Wed, 30 Mar 2016 16:24:15 +0200

    Witam,

    Czy w czasie postępującej globalizacji kraj produkcji opon ma znaczenie,
    tj. przekłada się na ich jakość? Ja bazując na własnym doświadczeniu mam
    mieszane odczucia w tym temacie... Dyrektorzy wielkich koncernów
    twierdzą, że kraj produkcji nie ma znaczenia, gdyż w każdym z krajów
    obowiązują te same, wysokie standardy. Tymczasem czytając po różnych
    forach motoryzacyjnych można odnieść wrażenie, że niestety ale nie do
    końca tak jest. Jakie są wasze wrażenia, czy zwracacie na to uwagę
    podczas zakupu opon?

    pozdr.
    Redi