  • Data: 2010-12-13 12:23:50
    Temat: Jakie moga byc wady ogumienia innego na obu osiach
    Od: Jan <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni znawcy,

    Chodzi mi o to, że opony na przedniej osi zużywają się
    szybciej. Wtedy możemy kupić opony na tę oś oddzielnie.
    Jeśli trafi się okazja kupna opon lepszych niż te
    na drugiej osi, będziemy mieć dwie różne pary. Jakie
    mogą być wady takiego zróżnicowania? Jeśli nie ma, to
    zaraz kupię parę na oś przednią, już sobie upatrzyłem.

    Jan