  • 11. Data: 2009-09-23 07:55:19
    Temat: Re: Jakie koszty zakupu w USA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lol napisał(a):

    > http://www.mi-fo.de/forum/lofiversion/index.php/t248
    18.html

    Barbarian language ;) Możesz w kilku polskich zdaniach wyjaśnić jakie
    postawiono zarzuty?

    j.

  • 12. Data: 2009-09-23 07:59:15
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    18.html

    > Barbarian language ;) Możesz w kilku polskich zdaniach wyjaśnić jakie
    > postawiono zarzuty?
    >
    > j.

    Najbardziej interesujący fragment jest tez po angielsku...

    --
    Lol

  • 13. Data: 2009-09-23 16:55:02
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    Adameck wrote:

    > Wniosek: przy obecnym kursie dolara gra nie warta świeczki...
    >
    > Adameck

    Z wysyłką do Polski - nie. Z przywiezieniem sobie samemu - jak najbardziej -
    kupiłem właśnie PS CS4 na Amazonie i wyszedł praktycznie połowę polskiej
    ceny...

    KZ

  • 14. Data: 2009-09-23 17:31:59
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    KZ wrote:

    >Z wysyłką do Polski - nie. Z przywiezieniem sobie samemu - jak najbardziej -
    >kupiłem właśnie PS CS4 na Amazonie i wyszedł praktycznie połowę polskiej
    >ceny...

    O ile to nie jest podróbka (zarejestruj na koncie w adobe.com)...

    GC

  • 15. Data: 2009-09-23 17:44:36
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    Giecze wrote:

    > O ile to nie jest podróbka (zarejestruj na koncie w adobe.com)...
    >
    > GC

    Chyba sobie jakieś żarty robisz... ~$600 to jest normalna cena w US na
    Photoshopa w sieciowych sklepach... Za $699 można kupić w sklepie...
    Już jednego kiedyś przywiozłem zresztą na Maca (nie dla siebie).

    KZ

  • 16. Data: 2009-09-23 21:09:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-22 12:11:34 +0200, r...@o...pl said:

    > Witam. Jaki jest koszt zakupu i przesyłki sprzętu w USA (chodzi o sklep
    > bhvideo.com). Chodzi o cały koszt tzn. opłata za wysyłkę, cło itp. Pozdrawiam,
    > rafał.

    Ogólnie się nie opłaca. Przynajmniej przy cenach sprzętu "amatorskiego".
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-09-23 21:11:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-23 19:44:36 +0200, "KZ" <n...@a...com.pl> said:

    > Chyba sobie jakieś żarty robisz... ~$600 to jest normalna cena w US na
    > Photoshopa w sieciowych sklepach... Za $699 można kupić w sklepie...
    > Już jednego kiedyś przywiozłem zresztą na Maca (nie dla siebie).

    Ale myślę, że w tym pytaniu to raczej o hard, a nie soft chodzi.

  • 18. Data: 2009-09-24 09:04:24
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    KZ wrote:

    >Chyba sobie jakieś żarty robisz... ~$600 to jest normalna cena w US na
    >Photoshopa w sieciowych sklepach... Za $699 można kupić w sklepie...
    >Już jednego kiedyś przywiozłem zresztą na Maca (nie dla siebie).

    Sory, nie doczytałem Amazona :) Niestety, faktem jest, że na ebayach
    bywają za ~1000 zł podróbki. Ale, szczególnie gdy nie wrzucasz w
    firmę, ze stanów można mieć cośtam taniej - prawda.

    Grzegorz

  • 19. Data: 2009-09-24 23:46:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Sep 2009, januszek wrote:

    > Barbarian language ;) Możesz w kilku polskich zdaniach wyjaśnić jakie
    > postawiono zarzuty?

    Nie chce mi się czytać, ale był kiedyś opis "rewelacyjnej" oferty.
    Wyglądało to mniej więcej tak, że konkurencja miała aparat
    za 800 $$, zaś "rewelacyjni" za 500$$, albo podobnego rzędu.
    Tyle, że ci drudzy po zakupie pytali, czy kupujący aby na pewno
    chce sprzęt bez instrukcji i zasilacza. Bo to ze 150$$ wyjdzie.
    No i może jeszcze klapka na obiektyw. I kabelki, jakby kto
    uznał że się przydadzą.
    O koszcie pakowania (>100$$) było na samym końcu, jak już klient
    za sprzęt popłacił, no bo przecież za pakowanie też coś
    się należy, nie?
    A, i jeszcze pytanie, czy jak już pakują, to akumulator i ładowarkę
    też mają dorzucić, czy klient sobie sam gdzie indziej kupi ;>
    Szczegółów nie pamiętam, ale coś w tym stylu.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2009-09-25 06:25:23
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > też mają dorzucić, czy klient sobie sam gdzie indziej kupi ;>
    > Szczegółów nie pamiętam, ale coś w tym stylu.

    Jest wiele pseudosklepów interentowych, założonych w celu wyłudzenia
    pieniędzy. To najwyraźniej jeden z nich. Stosunkowo łatwo je rozpoznać bo:
    - w serwisach z opiniami o sklepach nie mają wielu lub żadnych komentarzy
    (!!!),
    - gdy przychodzi do płacenia okazuje się, że jednak nie można zapłacić
    kartą, tylko przelewem,
    - mają "słabe" certyfikaty,
    - domeny są bardzo młode,
    - mają na niektóre towary niewiarygodnie niskie ceny,
    - ostrzeżenia przed nimi można przeczytać między innymi na listach i grupach
    ;).
    - itp.

    Ich reklamy mogą być wszędzie - także w serwisach fotograficznych (zwykle za
    pośrednictwem google) i w gazetach (to z polskiego podwórka).

    --
    Lol