  • 91. Data: 2010-02-06 03:16:49
    Temat: Re: Jakie akku AA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" hkhr8h$41i$...@n...onet.pl

    > Fajną _zabawę_ sobie znalazłeś. Zabawę - bo w czasach
    > gdy zasadniczo(poza specjalistycznymi zastosowaniami)
    > akumulary NiCd zostały wyparte przez NiMH tylko w tej
    > kategorii można to tratkować.

    Chodziło o stwierdzenie, czy ładowarka daje efekty powtarzalne.
    (daje z całą pewnością -- nie wiem, ile to ta cała pewność, ;) ale cała)

    Notebook odmówił mi posłuszeństwa...
    Ból... Piszę z klawiatury ,,normalnej -- koszmar!!!

    Nie mogę pojąć, jak pisałem na niej przez 10 lat!!!
    Wysoki (duży) skok, duże klawisze...

    Available capacity -- 205 mAh, 1.36 V po 27 minutach od zakończenia ładowania;
    pojemności z rozładunku po kolejnych cyklach: 321, 234, 217, 214, 213, 213, 205, 208,
    208, 203, 203 [mAh]

    prąd ładowania 1000 mA i rozładowywania 500 mA (chyba -- głowy nie dam uciąć, chyba
    że nie swoją)

    Po tym wszystkim akumulatorek od razu zaskoczył do kolejnego ładowania.
    Po władowaniu weń 3 mAh ładowarka uznała, że jest naładowany i zaczęła go
    rozładowywać. :)
    (przed tymi 12 cyklami nie udało się ładowanie bez rozładunku -- było zbyt wysokie
    napięcie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 92. Data: 2010-02-06 22:09:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    > w czasach
    > gdy zasadniczo(poza specjalistycznymi zastosowaniami)
    > akumulary NiCd zostały wyparte przez NiMH

    A takie lampy błyskowe, to "specjalistyczne" czy "typowe" są?
    Znam gościa, który zmierzył czasy ładowania akumulatorów lampy
    dla NiMH/NiCd i ... tak, dobrze podejrzewasz ;) (nie, to nie o mnie)

    pzdr, Gotfryd