  • 11. Data: 2010-11-03 21:26:15
    Temat: Re: Jaki związek ma KIA z amerykańską armią ?
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-03 20:31, bratPit pisze:

    > z ciekawości zerknąłem i...
    > km kilometer (103 meters: 1 km = 0.621 miles)
    > kg kilogram (103 grams; 1kg = 2.205 pounds)

    Komuś się zapomniało do potęgi podnieść :)

  • 12. Data: 2010-11-03 21:42:47
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Komuś się zapomniało do potęgi podnieść :)

    a bo to panie takie skomplikowane - co za różnica 1*10^3 czy 103 ;-)

    brat

  • 13. Data: 2010-11-03 22:46:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Nov 2010 13:20:42 +0000 (UTC), Urlik wrote:
    >Zastanawiam i nie wiem o co chodzi.
    >Przecież to jakaś koreańska firma a ma związek z US Army ?
    >Wiem to, bo często grywam w gry wojenne
    >i tam jednym z wyróżnień żołnierza jest skrót KIA !
    >Pojawia się przy jego imieniu i nazwisku.

    Po prostu - Amerykanie sa pragmatyczni i zamiast orderow rozdaja
    samochody. Bo zegarki juz na nich nie robia wrazenia.
    A ze po upadku yugo najtansza jest KIA, to co sie dziwic ze takie
    rozdaja.

    J.