  • 1. Data: 2010-09-08 17:09:59
    Temat: Sluchawki Bluetooth
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Witam,

    I przepraszam bo to raczej off-topic ale nie bardzo wiem gdzie zapytac.
    Sluchawki bezprzewodowe (bluetooth) Jabra BT8010 podlaczone do Smartfona z
    Windows Mobile, podczas sluchania muzyki, zaczely mi dzisiaj wibrowac, jak
    zwykle, gdy przychodzi polaczenie. Tylko ze to nie bylo polaczenie i jak
    zaczely tak wibrowaly z 15 minut mimo rozlaczenia z telefonem i wylaczenia
    samych sluchawek. Potem sie jakos wylaczyly ale jak tylko przesune wlacznik
    na 'ON' znowu sobie wibruja. Bateria juz dawno sie wyczerpala a one wibruja
    jak tylko je wlacze. ;)
    Co z tym fantem zrobic, moze ktos ma jakies doswiadczenie z takimi
    przypadkami albo skieruje mnie w jakies konkretne miejsce w sieci.
    Google nie daje rady, wysypuje mase linkow nie zwiazanych z tematem.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

  • 2. Data: 2010-09-10 14:33:31
    Temat: Re: Sluchawki Bluetooth
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-08 19:09, 2late wrote:
> [...]
    > przypadkami albo skieruje mnie w jakies konkretne miejsce w sieci.
    > Google nie daje rady, wysypuje mase linkow nie zwiazanych z tematem.

    Hmm - support producenta nie daje rady ? Aczkolwiek w takich
    przypadkach nigdy nie wiadomo co jest przyczyna inicjator (telefon) lub
    odbiornik (sluchawka). Warto sprawdzic z innym telefonem.

    pozdr.
    Rafał
    http://luktronik.pl/

  • 3. Data: 2010-09-10 17:54:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 10/09/2010 3:33 PM, Rafał Łukawski wrote:

    > Hmm - support producenta nie daje rady ? Aczkolwiek w takich przypadkach
    > nigdy nie wiadomo co jest przyczyna inicjator (telefon) lub odbiornik
    > (sluchawka). Warto sprawdzic z innym telefonem.

    Padly kompletnie, jeszcze tego samego dnia.
    Mialy 2 lata wiec nie bede nikomu glowy zawracal.
    Juz zamowilem nowe.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)