  • 1. Data: 2010-09-08 16:41:25
    Temat: Bezpieczne usuwanie sprzętu
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    Jak to jest,

    że gdy w komputerze z Win XP lub na MacOS bezpiecznie usunę sprzęt to
    się on wyłączy. (dyski się zatrzymują, diody w czytnikach kart gasną itp)

    Jeśli zrobię to samo na Viście lub 7 urządzenia nie wyłączają się (a
    mimo to otrzymuję komunikat, że mogę bezpiecznie odłączyć sprzęt)

    Coś nie tak?

  • 2. Data: 2010-09-10 18:57:04
    Temat: Re: Bezpieczne usuwanie sprzętu
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-08 18:41, CUT_INZ wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli zrobię to samo na Viście lub 7 urządzenia nie wyłączają się (a
    > mimo to otrzymuję komunikat, że mogę bezpiecznie odłączyć sprzęt)

    Nie możesz po prostu wyciągnąć kabelka ? na 100% zgasną Ci wszystkie
    diody :)

    Pluh/uplug & play generalnie jest po to by działało a nie generowało
    zapytaia ;)

    pozdrawiam

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/