  • 21. Data: 2011-02-05 14:44:04
    Temat: Odp: Jaki telefon wybrac - SE X10, X10 mini pro, Satio?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Uzytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisal
    w wiadomosci news:iijmkl$l5t$1@news.onet.pl...
    > Ale ekrany pojemnosciowe to calkiem inna klasa, tam to
    > kwestia "musniec" i wszystko chodzi. Jak jeszcze telefon

    Chyba, ze jest mróz i chcemy cos z tym telefonem sensownego zrobic w
    sloneczny mrozny dzien
    Przychodzi ochota wyslac go w kosmos

  • 22. Data: 2011-02-05 14:54:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Feb 2011 15:44:04 +0100, f wrote:
    >Uzytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisal
    >
    >Chyba, ze jest mróz i chcemy cos z tym telefonem sensownego zrobic w
    >sloneczny mrozny dzien
    >Przychodzi ochota wyslac go w kosmos

    A jak z naklejeniem folii ochronnej czy precyzja wskazywania ?

    J.

  • 23. Data: 2011-02-05 15:00:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 15:44:04 +0100, f napisał(a):

    > Chyba, ze jest mróz i chcemy cos z tym telefonem sensownego zrobic w
    > sloneczny mrozny dzien

    w słoneczny mroźny dzień możesz go jedynie rozwalić, a producent powie ci,
    że to nie jest objęte gwarancją

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 24. Data: 2011-02-05 15:37:57
    Temat: Re: Jaki telefon wybrac - SE X10, X10 mini pro, Satio?
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-05 15:29, Waldek Godel pisze:

    > twierdzisz, że ekran rezystywny zabiera moc obliczeniową silnego CPU?

    Mysle ze sie pogubiles.

  • 25. Data: 2011-02-05 21:56:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Waldek Godel" napisał:

    > w słoneczny mroźny dzień możesz go jedynie rozwalić,

    "Używać urządzenia w temperaturach z zakresu -20 do 50 st.C."
    Fragment instrukcji od Wave 723. Optymistycznie pojechali z tą dolną
    granicą.

    > a producent powie ci, że to nie jest objęte gwarancją

    A to powiedzą zawsze, niezależnie od tego, jaka była przyczyna i charakter
    uszkodzenia :-/

    JoteR

  • 26. Data: 2011-02-05 22:53:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 22:56:56 +0100, JoteR napisał(a):

    > "Używać urządzenia w temperaturach z zakresu -20 do 50 st.C."
    > Fragment instrukcji od Wave 723. Optymistycznie pojechali z tą dolną
    > granicą.

    http://www.theregister.co.uk/2011/01/28/finland_ipho
    ne/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 27. Data: 2011-02-06 11:32:29
    Od: jalboss <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 15:54, J.F. pisze:
    > A jak z naklejeniem folii ochronnej czy precyzja wskazywania ?

    Na C7 po naklejeniu folii nic sie nie zmieniło. Dalej jest świetny w
    dotykaniu :)
    Jedyny problem z pojemnościowym ekranem to przy przeglądaniu netu i
    bardzo małych linkach. Trudno je wybrac a rysik jest nieprzydatny.
    Co do mrozu to jakoś nie mam tego problemu, ale może ja mam jakieś super
    ciepłe paluchy ;)