  • 1. Data: 2011-02-03 14:20:13
    Temat: Jaki telefon wybrać - SE X10, X10 mini pro, Satio?
    Od: "Tomek Dębiński" <t...@g...pl>

    Witam

    Niedługo przyjdzie mi przedłużyć umowę w Orange i w związku z tym chcę
    wybrać nowym telefon. Zastanawiam się nad produktami Sony Ericsson ale nie
    tylko. Jeśli chodzi o SE to myślę o:
    - X10 Xperia
    - X10 mini pro
    - Satio

    Co Waszym zdaniem z tej trójki wybrać? A możę coś jeszcze innego i nie
    koniecznie SE.
    Proszę o Wasze opinie w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Tomek Dębiński

  • 2. Data: 2011-02-03 14:37:46
    Temat: Re: Jaki telefon wybrać - SE X10, X10 mini pro, Satio?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 15:20:13 +0100, Tomek Dębiński napisał(a):

    > Co Waszym zdaniem z tej trójki wybrać? A możę coś jeszcze innego i nie
    > koniecznie SE.
    > Proszę o Wasze opinie w tym temacie.

    Wybierz coś innego.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-02-03 15:11:58
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-02-03 15:37, Olgierd pisze:
    > Wybierz coś innego.

    Orange San Francisco np.

    P.

  • 4. Data: 2011-02-03 17:19:57
    Od: jalboss <j...@p...onet.pl>

    O mini zapomnij - bateria to tragedia.
    X10 do wzięcia.
    Zresztą to zalezy od tego do czego ten telefon chcesz używać.
    Ja mam C7 i też nie narzekam.

  • 5. Data: 2011-02-04 09:53:09
    Od: "Tomek Debinski" <t...@g...pl>

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    > Wybierz coś innego.

    A coś więcej dlaczego?

  • 6. Data: 2011-02-04 09:58:10
    Od: "Tomek Debinski" <t...@g...pl>

    > Użytkownik "jalboss" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości O mini
    > zapomnij - bateria to tragedia.
    > X10 do wzięcia.
    > Zresztą to zalezy od tego do czego ten telefon chcesz używać.
    > Ja mam C7 i też nie narzekam.
    A Satio? Słyszałem, że pierwsze modele były trefne, a ja później?

    Nokia nie lubię i używam z przymusu (pracodawca).

    Pozdr
    T.

  • 7. Data: 2011-02-04 10:01:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 10:53:09 +0100, Tomek Debinski napisał(a):

    > A coś więcej dlaczego?

    A dlaczego nie?

  • 8. Data: 2011-02-04 12:20:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Feb 2011 10:01:27 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
    >A dlaczego nie?

    Bo SE sa dobre i tanie :-)

    Dobra, zartowalem, nie znam tych modeli to sie nie bede wypowiadal,
    ale jesli znasz jakies powody zeby wybrac cos innego, to napisz jakie.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-04 12:24:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 13:20:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bo SE sa dobre i tanie
    >
    > Dobra, zartowalem, nie znam tych modeli to sie nie bede wypowiadal, ale
    > jesli znasz jakies powody zeby wybrac cos innego, to napisz jakie.

    Ale ja nie o tym ;-)
    Ktoś rzuca hasło: "mogę A lub B lub coś innego -- powiedzcie co?", to co
    można odpowiedzieć, skoro nie wiadomo nawet dlaczego mu się A czy B
    podoba bądź jakie ew. zastosowania przyjdą mu do głowy?

  • 10. Data: 2011-02-04 12:26:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 13:20:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bo SE sa dobre i tanie :-)

    tanie są, ale niestety od pewnego czasu to value for money, czyli dostajesz
    tyle ile płacisz - niewiele.
    Ostatnie dobre sonyparkinsony to mniej więcej okolice k800i, może jeszcze
    jedna generacja po.
    A później to już przypadkowe modele z przypadkowymi systemami.

    Jak te najnowsze, czyli Arc, Xperia Play czy NGP (w końcu to telefon) nie
    pokażą dobrej jakości i sensownego wykonania plus później uczciwe wsparcie
    - to ja im dalszych sukcesów na rynku nie wróżę.

    Kwintesencją kpiny jaką stała się ta firma jest fakt, że chyba jedyny udany
    telefon z tych które są na rynku - W100 - zrobiła im inna firma. I to z
    typowo soniaczym logo Walkmana.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta