-
1. Data: 2011-02-03 13:03:48
Temat: SE Gwarancja
Od: "Mac" <3...@b...com.pl>
Witam..
Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu
samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
dalej.
Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
jednoznacznie tego nie określa.
--
Mac
-
2. Data: 2011-02-03 13:54:26
Temat: Re: SE Gwarancja
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 3 Feb 2011 14:03:48 +0100, Mac wrote:
>Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu
>samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
>dalej.
>Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
>jednoznacznie tego nie określa.
Praktycznie - nie ma :-)
Jesli nie minelo jeszcze pol roku od zakupu - czym predzej zglos
reklamacje u sprzedawcy, pisemnie, poczekaj na naprawe, zglos druga,
a potem idz do rzecznika konsumenta z papierami.
Niestety - jesli sie z rzadka sam wylacza to zaden serwis tego nie
potwierdzi, bo i jak, chyba ze wystarczy go zostawic wlaczonego na 48h
- to od biedy ktos moze zrobic.
Teraz wazne zebys mial na pismie ze usterke sprzedawcy zgloszono w
ciagu 6 miesiecy od zakupu, w ciagu 2 miesiecy od zauwazenia, ze
sprzedawca przystapil do naprawy a nie ze "nie zauwazono zadnych
usterek" no i oczywiscie zeby telefon po pierwszej reklamacji nie
okazal sie zalany :-)
Wiec mozesz liczyc wylacznie na niefrasobliwosc sprzedawcy :-)
J.
-
3. Data: 2011-02-03 21:57:30
Temat: Re: SE Gwarancja
Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
On 2011-02-03 13:54, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> On Thu, 3 Feb 2011 14:03:48 +0100, Mac wrote:
>>Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu
>>samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
>>dalej.
>>Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
>>jednoznacznie tego nie określa.
>
> Praktycznie - nie ma :-)
Bez przesady, jak telefon po 3 naprawach jest znowu zepsuty, to SE
zazwyczaj bezproblemowo wymienia na nowy. Przynajmniej tak zazwyczaj
bywało, bo teraz się czasami takie rzeczy zmieniają jak w
kalejdoskopie...
-
4. Data: 2011-02-03 23:10:33
Temat: Re: SE Gwarancja
Od: "G Nowak" <g...@g...com>
>> Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z
>> powodu samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak
>> problem wystepuje dalej.
>> Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
>> jednoznacznie tego nie określa.
Mialem kiedys podobna historie. Napisalem list do serwisu o "periodycznym
wystepowaniu usterki" czy jakos podobnie, wyslalem go razem z telefonem. W
koncu doszukali sie usterki. Normalny test serwisowy trwa sekundy, aparat
ktory sie wiesza raz dziennie ma calkiem spore szanse go przejsc.
--
Pozdr
G
-
5. Data: 2011-02-04 12:23:33
Temat: Re: SE Gwarancja
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 3 Feb 2011 21:57:30 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:
>On 2011-02-03 13:54, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
>> On Thu, 3 Feb 2011 14:03:48 +0100, Mac wrote:
>>>Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu
>>>samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
>>>dalej.
>>>Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz?
>>
>> Praktycznie - nie ma :-)
>
>Bez przesady, jak telefon po 3 naprawach jest znowu zepsuty, to SE
>zazwyczaj bezproblemowo wymienia na nowy. Przynajmniej tak zazwyczaj
>bywało, bo teraz się czasami takie rzeczy zmieniają jak w
>kalejdoskopie...
Doswiadczenia mam odmienne. Usterki nie stwierdza sie.
Wiec na jakiej podstawie wymieniac ?
A jak ma serwis stwierdzic usterke, skoro wystepuje bardzo
sporadycznie ?
J.