  • 11. Data: 2013-01-17 14:08:39
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    >> play, jak jej znajomi i rodzinka w play
    >> jak inaczej to virgin
    >
    > no własnie część ma w play,
    najlepiej by było gdyby ktoś z rodziny kto ma firmę wziął dla babci
    biznes 9.99, ale to musi dostać z biznesu bo tej taryfy w cennikach nie
    mają. są jeszcze biznesowe taryfy za 12 i za 15 zł netto, - wszystkie z
    darmowymi na PiS

    ToMasz

  • 12. Data: 2013-01-17 16:19:18
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
    z dnia: 2013-01-17 10:50:

    > Aero2 jest do prawie konca 2016 za 27zł, a pasmo spokojnie wystarcza na
    > SIPa. :-)
    > Przy braku zasiegu Aero, to nie wiem czy voipowy interes ma sens (trzeba
    > doliczyc koszty wejscia w voipa).
    "koszt wejścia" czy jest aero, czy nie ma jest dokładnie taki sam.

    Paweł

  • 13. Data: 2013-01-17 16:30:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Jan 2013 16:19:18 +0100, Pawel G. wrote:
    > "koszt wejścia" czy jest aero, czy nie ma jest dokładnie taki sam.

    E, powaznie?

    Ze wzgledu na bezkosztowosc Aero myslenie o wydaniu kasy na bambetle do
    voipa ma jeszcze sens, jak toto ma jeszcze cos eksploatacyjnie
    kosztowac, to ja bym wybral jednak jakis tani abo w tepsie przewodowej.
    Wystarczajaco jasno teraz?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2013-01-17 16:44:01
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > voipa ma jeszcze sens, jak toto ma jeszcze cos eksploatacyjnie
    > kosztowac, to ja bym wybral jednak jakis tani abo w tepsie przewodowej.

    A nie lepiej w twmobile za 20zł 2w1 ?

    jakis rok temu miałem to kosztował bez telefonu zumowa na rok 20zł 2 w 1

    rozmowy na stacjonarny kosztować będą tyle samo co do tej pory i do babci
    tez inne babcie będa mieć tę samą cene
    a i numer stacjonarny zachowany będzie, teraz ja przeniosłem swoj numer do
    play i płacę 25zł
    drożej o 5zł ale cała rodzina ma w play i w związku z tym za darmo gadamy
    sobie do domowym numerem

    w erze chyba było jeszcze 60minut w tych 20zł
    ale trzeba sprawdizć czy coś się nie zmieniło no i era załatwia wszystkie
    formalności za babcię.

    aero2 srednio stabilne rozwiązanie i raczej był nie polecił, tam odłaczenia
    są co chyba godzinę o ile dobrze pamiętam,
    utrzymanie vooipa tez kosztuje a z jakością rozmów rówżnie bywa, starsza
    osoba musi mieć pewną usługę.

  • 15. Data: 2013-01-17 19:01:44
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
    z dnia: 2013-01-17 16:30:
> [...]
    > do voipa ma jeszcze sens, jak toto ma jeszcze cos eksploatacyjnie
    > kosztowac, to ja bym wybral jednak jakis tani abo w tepsie
    Nie, czym się różnią bambetle do aero od tych do OFnK??
    mniej niż 30PLN rocznie to chyba nie jest jakiś "wyczyn" pozbawiający
    sensu to rozwiązanie? A po TPsie to już w ogóle porażka.

    Paweł

  • 16. Data: 2013-01-17 19:05:28
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od AT
    z dnia: 2013-01-17 16:44:
> [...]
    > odłaczenia są co chyba godzinę o ile dobrze pamiętam, utrzymanie
    > vooipa tez kosztuje a z jakością rozmów rówżnie bywa, starsza osoba
    Numer we freeconet'cie to poniżej 2PLN miesięcznie.

    Jakość? Z aero nie mam doświadczeń, więc nie wiem, na OFnK używam
    bezproblemowo i nie różni się to od jakości GSMa zwykłego. Fakt, że
    Wawa, nie wiem jak jest gdzieś gdzie nie ma Aero, bo tam i OFnK może
    mieć tylko EDGE'a i wtedy to... zima.

    Paweł

  • 17. Data: 2013-01-17 19:37:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Jan 2013 19:01:44 +0100, Pawel G. wrote:
    > Nie, czym się różnią bambetle do aero od tych do OFnK??

    Niczym, przeciez Ci potwierdzilem to odkrywcze stwierdzenie.

    > mniej niż 30PLN rocznie to chyba nie jest jakiś "wyczyn" pozbawiający
    > sensu to rozwiązanie?

    Rób. Ja bym nie robił.

    > A po TPsie to już w ogóle porażka.

    Przypominam, ze mowimy o rozwiazaniu dla osoby starszej. Gdzie voip jest
    kombinowaniem, trzeba miec jakis backup alarmowy etc. W pieniadzach --
    masz racje, ale zerknij prosze na calosc sytuacji. I nie ekstrapoluj
    siebie w osobe ~70+.

  • 18. Data: 2013-01-17 19:58:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Jan 2013 10:44:50 +0100, J.F wrote:
    > Nie mowie ze znajomych nie straci ... ale moze pora ich uswiadomic o
    > cenach komorek :-)

    Super, walcz.

  • 19. Data: 2013-01-17 22:59:54
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
    z dnia: 2013-01-17 19:37:

> [...]
    > jest kombinowaniem, trzeba miec jakis backup alarmowy etc. W
    > pieniadzach -- masz racje, ale zerknij prosze na calosc sytuacji. I
    U mnie w rodzinie mam babcię na VoIPe 90- i rodziców 70- i dają radę,
    fakt, że ja tym zdalnie zarządzam, oni mają nadal swoje stare telefony,
    babcia to nawet taki z tarczą jeszcze. :]

    Paweł

  • 20. Data: 2013-01-18 07:56:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Jan 2013 22:59:54 +0100, Pawel G. wrote:
    > U mnie w rodzinie mam babcię na VoIPe 90- i rodziców 70- i dają radę,

    No przeciez nie mowie, ze się nie da, tylko zeby miec swiadomosc
    wszystkich ewentualnych problemow, tych pozatechnicznych rowniez.

    > fakt, że ja tym zdalnie zarządzam, oni mają nadal swoje stare telefony,
    > babcia to nawet taki z tarczą jeszcze. :]

    Ha, pewnie ze mozna skrzyneczke, modem 3g itp; ja na przeczekanie do
    konca umowy myslalem o np. jakims Androidzie z komisu. Bo oczywiscie, ze
    mozna postawic infrastrukture, ktora bedzie w miare bezobslugowa, ze
    zdalnym wjazdem (po tym orange, czy cos innego masz?), backupem GSM
    (wiem, wierzysz w voipy, ja korzystam z 3operow i jednak nie) tylko to
    wtedy się niebiezpiecznie zacznie zblizac pod tysiaka.
    A jak ma byc na przeczekanie, tanio, to się robi klopotliwie. I kazdy ma
    gdzies prog, przy ktorym się w to nie chce bawic.