  • 1. Data: 2013-01-15 15:20:51
    Temat: Znikające pliki..
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Niech ktoś mi powie gdzie podziewają się w tym badziewiu zwanym Android
    - pliki.. Zobaczyłem w necie fajne tapety do tabletu, a więc pobrałem
    kilka sztuk na kompa, i poprzez kabel usb przekopiowałem na tablet. Do
    świeżo utworzonego na zewnętrznej karcie pamięci folderu. No i pliki
    ładnie się przekopiowały, kliknąłem na "odinstaluj usb" i "usuń
    urządzenie usb" w komputerze. Tapetki są ale w jakiś zadziwiający sposób
    znikły wszystkie fotki jakie były na tej karcie pamięci, a także
    wszystkie filmy,. Na tą chwilę nie wiem czy zniknęły tylko fotki i
    filmy, ale może wykasowane zostały i inne rzeczy. Wie ktoś może co sie
    stało, i ew. jak odzyskać te usunięte pliki?

  • 2. Data: 2013-01-15 16:14:31
    Temat: Re: Znikające pliki..
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwilę nie wiem czy zniknęły tylko fotki i filmy, ale może wykasowane
    > zostały i inne rzeczy. Wie ktoś może co sie stało, i ew. jak odzyskać te

    a kartę system widzi?

  • 3. Data: 2013-01-15 16:33:53
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-15 16:14, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > a kartę system widzi?

    Tak, widzi także te świeżo skopiowane tapety. I to są jedyne multimedia
    jakie pozostały na tej karcie, bo jak zauważyłem znikły także pliki
    animacji GIF, TIF.

  • 4. Data: 2013-01-15 17:04:20
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.01.2013 15:20, Trybun pisze:
    > Niech ktoś mi powie gdzie podziewają się w tym badziewiu zwanym Android
    > - pliki.. Zobaczyłem w necie fajne tapety do tabletu, a więc pobrałem
    > kilka sztuk na kompa, i poprzez kabel usb przekopiowałem na tablet.
    podłączyłem do kompa z windowsem? To sie teraz producenta pytaj co
    zrobił z plikami. Jaką masz pewność że to był USB mass storage?

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-01-15 17:53:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 15 Jan 2013 16:14:31 +0100, frank drebin wrote:
    > a kartę system widzi?

    Ja jak ostatnio mialem taka akcje, to wystarczylo lekko strzelic media
    serwera w łeb i to co zniklo się magicznie pojawilo nazad :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2013-01-15 18:26:00
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-15 17:04, ToMasz pisze:
    > podłączyłem do kompa z windowsem? To sie teraz producenta pytaj co
    > zrobił z plikami. Jaką masz pewność że to był USB mass storage?
    >
    > ToMasz

    Tak, z windowsem.. Zrobiłem to co zwykle robię - podłączam tablet -
    pokazuje się okno aplikacji Hi Suite. Windows wyświetla dwa okna - jedno
    z pamięcią tabletu, drugie z karty pamięci. Operacje typu kopiuj,
    wytnij, usuń itd. można robić w obydwu oknach.. Zawsze tak robiłem, bo
    innej możliwości poza łączem przez bluetooth nie ma.

  • 7. Data: 2013-01-15 19:51:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-01-15 18:26, Trybun pisze:

> [...]
    > wytnij, usuń itd. można robić w obydwu oknach.. Zawsze tak robiłem, bo
    > innej możliwości poza łączem przez bluetooth nie ma.

    a nie masz ustawionej opcji synchronizacji w jedna strone massmediow?
    Np po stronie windowsa i ściaga wszystkie media do siebie?
    Nie takie cuda się spotykało, dlatego pytam.

  • 8. Data: 2013-01-16 16:48:19
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-15 19:51, AL pisze:

    > a nie masz ustawionej opcji synchronizacji w jedna strone massmediow?
    > Np po stronie windowsa i ściaga wszystkie media do siebie?
    > Nie takie cuda się spotykało, dlatego pytam.

    Nie wiem po czym bym to miał rozpoznać. Gdy pierwszy raz podłączyłem
    tablet do komputera pod Windows to zainstalowały się sterowniki i
    aplikacja Hi Suite, oczywiście na komputerze. Praktycznie nigdy tej
    aplikacji nie używałem. Używam tylko eksploratora Windows do operacji
    miedzy tymi dwoma urządzeniami. W czym by tu miał być błąd?

  • 9. Data: 2013-01-16 19:53:45
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-16 16:48, Trybun pisze:
> [...]
    > pokazuje się okno aplikacji Hi Suite

    > Gdy pierwszy raz podłączyłem tablet
    > do komputera pod Windows to zainstalowały się sterowniki i aplikacja Hi

    No ale napiszesz nam w końcu czy w tym Hi Suite masz ustawioną
    automatyczną synchronizację?

  • 10. Data: 2013-01-17 14:50:34
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-16 19:53, Tomek pisze:

    > No ale napiszesz nam w końcu czy w tym Hi Suite masz ustawioną
    > automatyczną synchronizację?

    Nawet nie ma takiej opcji do wyboru. A poza tym służy ona tylko usług
    takich jak łączność z netem, kontakty, wiadomości sms/mms, e-mail itd. A
    nie do kopiowania, przenoszenia czy usuwania plików z tabletu.