  • 1. Data: 2013-01-15 02:44:12
    Temat: najtansze rozmowy nierejestrowany prepaid do wszystkich sieci w Polsce - gdzie?
    Od: k...@g...pl

    do tej pory, na zarejestrowanym prepaidzie
    stosowałem przeniesienie do Play + doładowanie 5zł
    potem przeniesienie gdziekolwiek plus kolejne do Play

    w ten sposób w cenie 5zł otrzymywałem 227 min 35 sek
    co dawało rewelacyjną stawkę 2,2 grosza za minutę

    zdaję sobie sprawę, że na _nierejestrowanym_ prepaidzie
    aż tak rewelacyjnej stawki nikt mi nie da, ale zapytam:

    która sieć ma obecnie najlepszą ofertę ROZMÓW głosowych
    (nie interesuje mnie SMS, MMS, NET, inne usługi) w kraju
    do różnych sieci.

    oferta prosta lub kombinowana, ale _nierejestrowana_

  • 2. Data: 2013-01-15 02:47:04
    Od: k...@g...pl

    > która sieć ma obecnie najlepszą ofertę ROZMÓW głosowych
    > (nie interesuje mnie SMS, MMS, NET, inne usługi) w kraju
    > do różnych sieci.

    czy jest w ogóle szansa (np. kumulując różne promocje)
    zjechać ze standardowych 29 groszy np. na 10 groszy?

  • 3. Data: 2013-01-15 03:20:06
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 02:47, k...@g...pl pisze:

    > czy jest w ogóle szansa (np. kumulując różne promocje)
    > zjechać ze standardowych 29 groszy np. na 10 groszy?

    Zależy ile godzin miesięcznie chcesz rozmawiać.

  • 4. Data: 2013-01-15 18:18:56
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-01-15 03:20, Tomek pisze:

    > Zależy ile godzin miesięcznie chcesz rozmawiać.

    Virgin Mobile pewnie coś koło tego.

    --
    Jingiel

  • 5. Data: 2013-01-16 22:46:41
    Od: k...@g...pl

    > Virgin Mobile pewnie coś koło tego.

    sprawdziłem, faktycznie, taniej niż w Play
    bo 19 groszy +50% premia daje 12,67 gr/min

    czy zna ktoś JESZCZE tańsza ofertę,
    czy mam już iść do Żabki?!

  • 6. Data: 2013-01-16 22:48:32
    Od: k...@g...pl

    > Zależy ile godzin miesięcznie chcesz rozmawiać.

    ok. 4 h - inaczej ok. 230-240 minut
    oczywiście prepaid _nierejestrowany_

  • 7. Data: 2013-01-16 23:43:57
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-16 22:46, k...@g...pl pisze:

    > sprawdziłem, faktycznie, taniej niż w Play
    > bo 19 groszy +50% premia daje 12,67 gr/min
    >
    > czy zna ktoś JESZCZE tańsza ofertę,
    > czy mam już iść do Żabki?!

    Zadałem ostatnio proste pytanie. Ile godzin miesięcznie będziesz
    wydzwaniał.

  • 8. Data: 2013-01-16 23:46:55
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-16 22:48, k...@g...pl pisze:

    > ok. 4 h - inaczej ok. 230-240 minut
    > oczywiście prepaid _nierejestrowany_

    Zdążyłem odpisać na Twój poprzedni post zanim ten napisałeś :)
    Przy 4h to rzeczywiście zwykły prepaid, byłem pewien, że coś więcej
    będziesz dzwonił, około 1000 minut, wtedy można pokusić się o jakąś
    ofertę 4.0 lub podobną.

  • 9. Data: 2013-01-17 00:42:17
    Od: k...@g...pl

    oferta "przenoszenia nr do play i z powrotem"
    była rewelacyjna, bo koszty 4h rozmów ok. 5zł
    w miesiącu no i wymóg 1x w miesiącu skoczyć
    do Play (co w moim wypadku skraca czekanie na
    autobus) i 1x w miesiącu przyjąć kuriera (żeby
    zawitać na chwilę do mbank-mobile).

    a jak kiedyś wygadałem więcej, to po prostu
    2x wizyta w salonie i 2x wizyta kuriera...

    oczywiście wiem że w _nierejestrowanym_ tak
    nie ma i nie będzie, ale liczę na 8-10gr/min.

    w sumie urządzałoby mnie, gdybym za np. 20zł
    doładowania miał te 240 minut w miesiącu.

    wskazany powyżej wirgin to w sumie 30zł za
    te 240 minut - cieka jestem czy zjadę na 20zł