  • 11. Data: 2011-01-18 11:37:30
    Temat: Re: Jaki samochod...
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:ih3opv$6r0$1@inews.gazeta.pl...
    > Hyundai accent 2 (od 2000 roku i wyżej) 1.3Pb+LPG ( ku taniości). Samochód

    Jak akceptujemy Koree, to może "lodówka na kołach" ?
    http://hyundai.autoteam.pl/atos.html

  • 12. Data: 2011-01-18 11:41:15
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 18 Sty, 11:05, "Maciek" <k...@X...pl> wrote:

    > Czy oby na pewno? Przemyslcie to jeszcze dobrze;)
    > Np. moja niebawem zda prawko, bedzie uczyc sie jezdzic wlasnie "za duzym".
    > Przyzwyczajanie do malego jest wedlug mnie bledem, ma jezdzic wszystkim a
    > nie tylko kurduplem i potem bac sie za kierownica wiekszego samochodu. Nie
    > mowiac juz o kwestii bezpieczenstwa dla samej kierowniczki, ktora dopiero co
    > zaczyna prawdziwa nauke jazdy. Majac 7kzl celowalbym np.w Lagune I, moze byc
    > diesel.
    >
    > Maciek

    córce po kursie prawa jazdy na dojazdy na uczelnię itp kupiłem Punto I
    z silnikiem1.1L z 1999r w dobrym stanie. Przez rok "padł" bębenek w
    stacyjce i akumulator. Córka jest z samochodu b. zadowolona i co
    ciekawe na zimowych polskich oponach dobrze zachowuje się na śniegu.
    Zero korozji /pierwszy fiat z ocynowaną karoserią/. W trakcie swoich
    jazd podgięła lekko drzwi co nie spowodowało u mnie jakichś większych
    emocji /u córki tak/ z uwagi na wiek samochodu /gdyby był nowy to tak/
    Próbowałem wcześniej wsadzić Ją na moje volvo 940 i była tragedia. W
    żaden sposób nie dawała sobie rady. Meldowała: tata ten samochód ma
    przód jak stół do tenisa a z tyłu końca nie widać. Jak jeszcze trochę
    poćwiczy na Punto to wsadzę Ją na Volvo ew. Forestera

  • 13. Data: 2011-01-18 11:42:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-18 11:41, tadek pisze:
    > Zero korozji /pierwszy fiat z ocynowaną karoserią/.

    po przeczytaniu tego tekstu o mało nie poplułem monitora ze śmiechu, Ty
    chyba tego auta nie oglądałem. Jedno z bardziej korodujących aut z tego
    okresu a Ty z takimi tekstami wyskakujesz. Dobre jestem dzisiaj mistrzem.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2011-01-18 11:45:17
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-01-18 09:56, Jasnie pisze:

    > ... dla niezamoznej kobiety
    > ... to jej pierwszy samochod
    > ... do jezdzenia po warszawie
    > ... diesel (ale czy to ma sens, ile takie brzdace paliwa benzyny 6
    > litrow, zamiast 5 ropy?)
    > ... w cenie zakupu 5000, gora 7000 zl
    > ... chce 3 drzwiowy, ale to nie warunek
    >

    > Myslala o Corsie, ale z tego co widze to straszne golasy.
    > Czy Fiesta z klima niebylaby lepsza. Ale ta z kolei pewnie gnije.

    Saxo 1.1i / 1.5D - nie gnije, pali malutko, właściwie bezawaryjny. Przed
    zakupem poczytać o symptomach tylnej belki i podłogi bagażnika.

    Peugeot 106 - identycznie j/w

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 15. Data: 2011-01-18 11:45:41
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Do miasta to chyba faktycznie lepiej mały.

    Niekoniecznie.

    Maciek

  • 16. Data: 2011-01-18 11:50:50
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    >W trakcie swoich jazd podgięła lekko drzwi co nie spowodowało u mnie
    >jakichś większych
    emocji

    No wlasnie, pierwsze samodzielne kilometry bywaja trudne, nie mowiac o tym
    ile czlowiek sie uczy o jezdzie, czego nie bylo na kursie. Jezeli tfu tfu
    bedzie pech to niech lepiej pognie maske w duzym niz w malym.

    >W żaden sposób nie dawała sobie rady. Meldowała: tata ten samochód ma
    >przód jak stół do tenisa a z tyłu końca nie widać.

    Moja bedzie cwiczyc od razu, nauczy sie, kwestia czasu i przyzwyczajenia.

    Maciek

  • 17. Data: 2011-01-18 11:52:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał \"HoMMeR\" Paszek

    > Saxo 1.1i / 1.5D - nie gnije, pali malutko, właściwie bezawaryjny. Przed
    > zakupem poczytać o symptomach tylnej belki i podłogi bagażnika.

    Niezła trumna:
    http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.a
    spx

    > Peugeot 106 - identycznie j/w

    J.w.

  • 18. Data: 2011-01-18 11:56:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > po przeczytaniu tego tekstu o mało nie poplułem monitora ze śmiechu, Ty
    > chyba tego auta nie oglądałem. Jedno z bardziej korodujących aut z tego
    > okresu a Ty z takimi tekstami wyskakujesz. Dobre jestem dzisiaj mistrzem.

    Oglądałem czy oglądałeś? Jestem czy jestes?
    Pokaz mi auto 12-17 letnie z segmentu B które wypada dużo lepiej pod
    względem.korozji.

  • 19. Data: 2011-01-18 12:02:58
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie, pierwsze samodzielne kilometry bywaja trudne, nie mowiac o tym
    > ile czlowiek sie uczy o jezdzie, czego nie bylo na kursie. Jezeli tfu tfu
    > bedzie pech to niech lepiej pognie maske w duzym niz w malym.

    Nauka kosztuje, sknerowanie na paliwie sensu nie ma.
    Przez pierwsze 10 tys km będzie poznawać wajchy w aucie i reguły jazdy w
    miejskiej dżungli
    Bezpieczniej jeździć "brzydkim, pancernym" Polonezem, niż jakaś tanią budką
    z cieniutkiej blaszki.
    Jak się nauczy zmieni złoma na kobiecą "dżuljettę" czy inne różowiutkie
    cacko.

  • 20. Data: 2011-01-18 12:11:06
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-18 11:56, Agent pisze:
    > Oglądałem czy oglądałeś? Jestem czy jestes?
    > Pokaz mi auto 12-17 letnie z segmentu B które wypada dużo lepiej pod
    > względem.korozji.

    ople (od 98roku w górę astra II i nowsze), peugeoty,citroeny.
    Fiat zwykle w tych rocznikach ma bardzo skorodowane podwozie, i nie musi
    być bity żeby tak było. Z zewnątrz faktycznie tego nie widać, ale
    dokładniejsze oględziny odkrywają tą straszną prawdę. Dodam, że nie
    spotkałem się z w 100% zdrowym podwoziem w punto mk1 a miałem u siebie
    na podnośniku tych aut bez liku.

    --
    krzysiek82