  • 1. Data: 2010-02-24 16:22:30
    Temat: Jaki prosty UPS o sporawej mocy ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Potrzebujemy zasilacza bezprzerwowego/buforowego o mocy rzędu 260-360 wat
    (dwa urządzenia zasilane 230 V z dwoma monitorami zasilanymi 230/12 V).

    Żadne bajery w sensie złącz do sterowania i tak byłyby nieprzydatne.

    No chyba, żeby podpiąć osobno do różnych wyjść obydwa urządzenia
    (rejestratory dyskowe), a osobno dwa monitory.

    Rejestratory powinny pracować ze 40-60 minut, monitorom wystarczy 10-20 minut.

    Całość bezobsługowa, nawet nie zawsze człowiek siedzi.

    Sporo tych amperogodzin wychodzi, można ewentualnie skrócić czasy.

    Coś polecicie?

  • 2. Data: 2010-02-24 17:50:40
    Temat: Re: Jaki prosty UPS o sporawej mocy ?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    666 pisze:
> [...]
    >
    > Całość bezobsługowa, nawet nie zawsze człowiek siedzi.
    >
    > Sporo tych amperogodzin wychodzi, można ewentualnie skrócić czasy.

    stary APC smart 1000, ze zdechłymi akumulatorami + nowe akumulatory -
    wychodzi najtaniej(da sie upchnąć 2x18Ah). jak to ma być jakaś kanciapa
    a nie salon, to zastanów sie nad akumulatorami samochodowymi. wiem ze
    goście montują takie zestawy w kotłowniach, piwnicach itp. na
    elektrodzie były gotowce jak "podkręcić" prąd ładowania na maksa.

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-03-01 08:56:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-02-24 18:50, ToMasz pisze:
    > stary APC smart 1000, ze zdechłymi akumulatorami + nowe akumulatory -
    Mam jakis taki w piwnicy
    Gdzie najtaniej kupic do niego akumulatory?
    Marx