  • Data: 2009-10-13 13:27:57
    Temat: Jaki notbook korporacyjny?
    Od: "MK" <d...@s...wct> szukaj wiadomości tego autora

    Ponad 5 lat temu kupiłem laptopa. Wtedy laptopy dzieliły się na korporacyjne
    i kał. Teraz znowu muszę kupić laptopa. I widzę, że jest bez zmian. Są
    laptopy korporacyjne (od 4000 zł) - pięknie wykonane, solidne, nietrzesczące
    oraz kał (do 4000 zł) - tandetne, po wieśniacku błyszczące, skrzypiące
    plastiki, gówniane klawiatury, głośne wiatraki itd. Odnośnie kałów mam tylko
    jedno pytanie: czy ich obudowy są całkowicie plastikowe, czy mają metalowy
    szkielet?

    Myślę nad laptopem 14" lub ewentualnie 15,4". Laptop ma być solidny, lekki,
    cichy, z lepszym prockiem (tylko "pełne" procesory Core 2 Duo lub
    odpowiednik AMD, nie żadne zdziadowane celerony itp.). Nie interesują mnie
    badziwne gadżety typu kamerka itp. Który z laptopów korporacyjnych byście
    polecili? Myślę nad poniższymi. Może jakiś jeszcze?

    Dell Latitude E6400 (lub E6500)
    Lenovo T400 (lub T500)
    HP serii Compaq
    Fujitsu Lifebook serii E lub S

    Chciałbym mieć Windows w wersji 64-bitowej. Widzę, że niemal wszyscy oferują
    Windows 32-bitowy. Kto poza Dellem oferuje Windows 64-bitowy?