  • Data: 2009-10-14 09:38:20
    Temat: Re: Jaki notbook korporacyjny?
    Od: "MK" <d...@s...wct> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hb23cv$d0e$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "MK" <d...@s...wct> napisał w wiadomości
    >
    > hehe nie ma jak post na rozbawienie humoru ;-)

    Co w tym śmiesznego? Widziałem dużo notebooków i wiem, o czym piszę. Laptopy
    korporacyjne to klasa. Super wykonane, porządne plastiki, ciche. Kiedyś były
    tylko takie notebooki. Domowe laptopy pojawiły się dopiero kilka lat temu.
    Musiały być gorsze, żeby były tańsze i mogły konkurować cenowo z desktopami.
    Mało kto do domu kupi notebooka za 5000-6000 zł. Większość chce wydać około
    2000 zł. I stąd wysyp tego badziewia.