  • 11. Data: 2011-03-06 22:30:52
    Temat: Re: Jaki komputerek do SM?
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" >>> Czy Matrix, to film o koniu? Jakos tak mi sie
    kojarzy;)

    > Właśnie. Co miałeś na myśli wymieniając nazwy Matriks i Wuch,
    > bo jakoś nic w Internecie na ten temat nie ma, przynajmniej odnośnie
    > tematyki tego wątku.
    >
    > Nadal jestem zainteresowana sugestiami odnośnie wyboru sprawdzonego,
    > niedrogiego PDA.

    Przepraszam, to był żart, nie mam żadnych doświadczeń z pda (oprócz tych
    wyniesionych ze stalkera).

    Wuch zaś to najlepszy elektroniczny przyjaciel człowieka:
    http://www.opracowane.pl/lektura/bajki-robotow/posta
    cie/wuch/

    Polecam i Pozdrawiam

    --
    LP

  • 12. Data: 2011-03-06 23:01:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "LP" napisał:

    > Wuch zaś to najlepszy elektroniczny przyjaciel człowieka:
    > http://www.opracowane.pl/lektura/bajki-robotow/posta
    cie/wuch/

    Człowieka? Automateusz był bladawcem? Fuj... ;-)

    JoteR

  • 13. Data: 2011-03-07 05:11:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2011 06:13:54 +0100, Ewa napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Jaki mały, przenośny komputerek kupić żeby móc
    > korzystać ze wszystkich możliwości programu
    > SuperMemo w dowolnym miejscu i czasie?
    > Forum na stronie SuperMemo jak i grupa dyskusyjna
    > dotycząca nauki angielskiego są słabo aktywne,
    > więc pytam tutaj z nadzieją, że ktoś zna ten program
    > i może doradzić sprzęt do niego.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    iPAQ 114 - taki mam i jestem zadowolniony.

  • 14. Data: 2011-03-07 06:41:42
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" > "LP" napisał:

    cie/wuch/

    > Człowieka? Automateusz był bladawcem? Fuj... ;-)

    No fakt, wszystko wskazuje, że nie był - ale porady Wucha można traktować
    uniwersalnie.

    --
    LP

  • 15. Data: 2011-03-07 10:42:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Ewa" <E...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo Ci dziękuję.
    >
    > Sprawdziłam na stronie SM i piszą, że można przenosić bazy
    > z komputera na PDA.
    > Mam zatem pytanie: jaki sprawdzony, niedrogi PDA warto kupić?

    Najefektywniej bedzie uzywac na komorce z windows mobile, dziala
    sprawdzalem.

  • 16. Data: 2011-03-07 11:55:39
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-07 11:42, Użytkownik Ghost napisał:

    > Najefektywniej bedzie uzywac na komorce z windows mobile, dziala
    > sprawdzalem.

    Jeśli ktoś już taki telefon posiada to owszem, instaluje program
    i używa jeśli ma dopiero kupić to sprawa warta jest przemyślenia.
    Za przemawia noszenie jednego urządzenia zamiast dwu, przeciw
    to nieczytelny ekran PDA w słońcu (przykre jak telefon dzwoni
    i nie widać od kogo, trudno samemu zadzwonić jak ekran jest
    nieczytelny), brak klawiatury mechanicznej (bywa przydatne przy
    korzystaniu z niektórych usług przez telefon lub central w
    dużych korporacjach), wyższy koszt kombajnu (PDA z telefonem) od
    zwykłego PDA.

    Sam używam kombajnu Asus P552, czyli PDA, telefon i GPS w jednym.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-03-07 13:43:34
    Od: "Ewa" <E...@t...pl>

    > Najefektywniej bedzie uzywac na komorce z windows mobile, dziala sprawdzalem.

    Rozwiązanie z komórką, przynajmniej chwilowo, byłoby
    bardzo dobre, ale mam Nokię E51, która jest oparta na
    Symbianie.
    Mam na niej Słownik ang->pol SuperMemo World i działa.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 18. Data: 2011-03-07 19:55:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Rozwiązanie z komórką, przynajmniej chwilowo, byłoby
    > bardzo dobre, ale mam Nokię E51, która jest oparta na
    > Symbianie.
    > Mam na niej Słownik ang->pol SuperMemo World i działa.

    No to czego Ci wiecej trzeba?

  • 19. Data: 2011-03-07 19:56:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to nieczytelny ekran PDA w słońcu (przykre jak telefon dzwoni
    > i nie widać od kogo, trudno samemu zadzwonić jak ekran jest

    Cos nie teges masz trn ekran.

    > brak klawiatury mechanicznej (bywa przydatne przy
    > korzystaniu z niektórych usług przez telefon lub central w
    > dużych korporacjach),

    Rzeco?

  • 20. Data: 2011-03-07 19:59:30
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@r...o2.pl>

    W dniu 2011-03-07 12:55, RadoslawF pisze:

> [...]
    > korzystaniu z niektórych usług przez telefon lub central w
    > dużych korporacjach), wyższy koszt kombajnu (PDA z telefonem) od

    Na zwykłych komórkach też mało widać w słońcu, chyba, że coś z
    czarno-białym ekranem - ale tych zdaje się teraz niedużo. Co do
    klawiatury, to czym się różni funkcjonalnie taka wyświetlana na ekranie
    dotykowym właściwie?

    > Sam używam kombajnu Asus P552, czyli PDA, telefon i GPS w jednym.

    "Kombajnu"? Nie będę pokazywał tego mojemu szitowemu Samsungowi na
    androidzie, bo z dumy bateria mu się rozpęknie :)