  • 11. Data: 2010-04-18 09:02:33
    Temat: Re: Jaki komputer kupic..
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MH" <k...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bc9f371$0$17629$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Powiedzmy ze taki sprzet chcialbym kupic.

    Złożyć samemu? Wyjdzie taniej i lepiej.

  • 12. Data: 2010-04-18 11:10:24
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ale jak ktoś ma 2-ie lew rączki to tego [ i niestety wielu ] innych
    prostych jak drut rzeczy sam nie zrobi :)

  • 13. Data: 2010-04-18 11:14:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości grup
    > ale jak ktoś ma 2-ie lew rączki to tego [ i niestety wielu ] innych prostych
    > jak drut rzeczy sam nie zrobi :)

    Poprosić sąsiada, znajomego. Na pewno ktoś się zgodzi pomóc.

  • 14. Data: 2010-04-18 11:56:10
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "qwerty"
    > Użytkownik "Gupik"
    >
    > Poprosić sąsiada, znajomego. Na pewno ktoś się zgodzi pomóc.

    Alternatywą jest kupić podzespoły w sklepie komputerowym (najlepiej w takim,
    który ma siedzibę w miejscowości w której mieszkamy), a oni (zazwyczaj)
    zmontują wszystko za frico i jeszcze sprawdzą.

    --
    LeP

  • 15. Data: 2010-04-18 14:21:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "LeP" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Alternatywą jest kupić podzespoły w sklepie komputerowym (najlepiej w takim,
    > który ma siedzibę w miejscowości w której mieszkamy), a oni (zazwyczaj)
    > zmontują wszystko za frico i jeszcze sprawdzą.

    Nie wiem jak u niego, ale w sklepach z którymi miałem ja do czynienia to biorą
    20 zł za złożenie.

  • 16. Data: 2010-04-18 16:10:19
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 17 Kwi, 22:37, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > No niekoniecznie na lata. Bardzo cz sto komputery markowe typu Dell, HP, FSC,
    > Lenovo itp. maj niestandardowe elementy (np. zasilacze) - dop ki masz
    > gwarancj to taki element jest bezproblemowo wymieniany, ale po gwarancji
    > p acisz za te niestandardowe cz ci du o wi cej ni za zwyk e. Ergo je eli
    > chcesz komputer faktycznie "na lata" to sugerowa bym raczej kupi bardzo dobr
    > obudow i bardzo dobry zasilacz - to potencjalnie prze yje pozosta e cz ci.
    >
    > --
    >     +                                 '                      .-.     .
> [...]

    Koszty wymiany bardzo dobrego zasilacza standardowego i
    niestandardowego są zbliżone, a czasami wyższe.

  • 17. Data: 2010-04-18 20:42:10
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-17 20:51, marfi pisze:
    > A chińskich ogórków, ryb lub miodu nie widziałeś np. w jakimś Tesco lub
    > podobnym sklepie ?

    Czy gdziekolwiek widziałeś polski komputer?

  • 18. Data: 2010-04-18 21:23:47
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "qwerty"
    > Użytkownik "LeP" dyskusyjnych:hqes14$2pj$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Nie wiem jak u niego, ale w sklepach z którymi miałem ja do czynienia to
    > biorą 20 zł za złożenie.

    To bujowe sklepy są, bo normalnie to jeszcze coś potrafią dołożyć ekstra za
    tak duże zamówienie.

    --
    LeP

  • 19. Data: 2010-04-18 21:32:26
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marek"

    http://pl.wikipedia.org/wiki/XYZ

    --
    LeP

  • 20. Data: 2010-04-18 21:40:25
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-18 23:32, LeP pisze:

    > Użytkownik "Marek"

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/XYZ

    hahahaha
    Ok, być może kolega Marfi widział podobny na Allegro i teraz doradza
    taki właśnie :-)