  • 21. Data: 2014-05-23 09:11:02
    Temat: Re: Jaki kompakt wodo i wstrzaso odporny?
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> napisał(a):

    >Ja nie nurkuję, ale brak mi aparatu na spływy kajakowe i podręcznego w góry.
    >Zdjęcia z gopro widziałem i nie spełniają moich wymogów :)

    Bardziej mialem na mysli filmy z GoPro.
    Co do zdjec - mysle, ze takie z TG-2 tez nie beda spelniac wymogow
    a juz na pewno pokladanych nadziei :)

  • 22. Data: 2014-05-23 09:26:26
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-23 09:09, I.Tichy pisze:

    > Niektore karty SD Sandiska sa wodoodporne.
    > Zalalem jedna ze 2x i dziala (w tym jedno zalanie w TG-2)

    Ale jak zalejesz aparat na początku wycieczki,
    to ze zdjęć kicha, mimo wodoodpornej karty. Prawda? :)

    JD

  • 23. Data: 2014-05-23 09:42:12
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    JD <j...@g...com> napisał(a):

    >Ale jak zalejesz aparat na początku wycieczki,
    >to ze zdjęć kicha, mimo wodoodpornej karty. Prawda? :)

    Pod tym katem masz racje, chociaz ja to zrozumialem tak,
    ze stracisz dobre ujecia, ktore juz masz. No bo jak nie masz,
    to skad bedziesz wiedzial, ze beda dobre? :)

  • 24. Data: 2014-05-23 10:24:10
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-23 09:42, I.Tichy pisze:

    > Pod tym katem masz racje, chociaz ja to zrozumialem tak,
    > ze stracisz dobre ujecia, ktore juz masz. No bo jak nie masz,
    > to skad bedziesz wiedzial, ze beda dobre? :)

    No bo z taką nadzieją wkładasz aparat do plecaka.
    Możesz tych dobrych nie mieć z różnych powodów,
    ale jak aparat ulegnie awarii, to pozostaniesz
    z tą nadzieją sam. :)

    JD

  • 25. Data: 2014-05-23 11:19:15
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-05-23 10:24, JD pisze:

    > No bo z taką nadzieją wkładasz aparat do plecaka.
    > Możesz tych dobrych nie mieć z różnych powodów,
    > ale jak aparat ulegnie awarii, to pozostaniesz
    > z tą nadzieją sam. :)

    Każdy aparat może ulec awarii, te wodoodporne też. A na spływach
    kajakowych jestem kilkanaście razy do roku, zabieram na niego zwykły
    kompakt i jeszcze jakoś nie udało mi się go zalać.

    --
    marcin

  • 26. Data: 2014-05-23 11:48:20
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-05-23 11:19, mt pisze:

    > Każdy aparat może ulec awarii, te wodoodporne też. A na spływach
    > kajakowych jestem kilkanaście razy do roku, zabieram na niego zwykły
    > kompakt i jeszcze jakoś nie udało mi się go zalać.

    Widać jesteś ostrożny, ale to niczego nie dowodzi.
    Przypadki bywają różne. Mnie się udało wpaść do Śniardw
    z Zenitem TTL na szyi, w czasach gdy zenit był luksusem,
    a o wodoodpornych nikt nie marzył.

    JD

  • 27. Data: 2014-05-25 12:52:47
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2014-05-22 15:04, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ja nie nurkuję, ale brak mi aparatu na spływy kajakowe i podręcznego w góry.
    > Zdjęcia z gopro widziałem i nie spełniają moich wymogów :)

    Bo w sumie gopro nie jest do zdjęć. Jest do filmów i te są ok. Zalety
    gopro to rozmiar, jest to naprawdę mała i lekka kamera. Wada: baeria
    trzyma max 1,5 godziny. Dla filmów to ma znaczenie.

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===

  • 28. Data: 2014-05-25 12:56:27
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

> [...]

    > kajakowych jestem kilkanaście razy do roku, zabieram na niego zwykły
    > kompakt i jeszcze jakoś nie udało mi się go zalać.

    Miałeś szczęście. Ja przy wywrotce kajaka podczas spływu dość zarośniętą
    rzeczką (Szeszupa) podczas wywrotki utopiłem Nikona D90 z porządnym
    Tamronem ...

    U ubiegłym roku na wczasach wykończyłem przypadkiem Samsunga NX1000 bo
    okazało się, że torebka w której było coś mokrego pękła w plecaku i
    aparat się lekko zamoczył - niestety lekko w przypadku tego Samsunga
    oznacza jego śmierć. Szczególnie, że woda była słona ...

    Zatem im więcej podróżujesz tym większa szansa na zalanie :-)

    Wojtek

  • 29. Data: 2014-05-26 10:40:48
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    >oznacza jego śmierć. Szczególnie, że woda była słona ...
    >
    >Zatem im więcej podróżujesz tym większa szansa na zalanie :-)

    Troche rzeczy w zyciu zalalem. ale zadnej przez to nie zepsulem.
    Nawet po zalaniu w morzu Podstawa to dobre wysuszenie, czesc sprzetu
    ozywala nawet po paru miesiacach schniecia!

    Pewnie w przypadku zalania matrycy moze nie byc tak rozowo.