  • 1. Data: 2009-08-16 17:40:30
    Temat: Ja ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Hej!

    Dawno mnie tutaj nie było, pozdrawiam starych grupowiczów :-)

    Czy ktoś wie jak mam teraz ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD
    aby format ekranu był prawidłowo odczytywany przez TV LG3000.
    Jeszcze 2 tygodnie było OK, w tuenrze miałem ustawione "szeroki"
    natomiast w TV "oryginalny". Działało to dosonale, TV wykrywał
    szerszy obraz np. na TVNMETEO i pokazywał obraz w formacie 16:9
    Po przełączęniu na kanał nadający w formacie 4:3 obraz był
    wyświetlany z czarnymi pasami po bokach, a wiec również
    prawidłowo.
    Ostatnio przestało to działać :-/

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2009-08-16 19:03:52
    Temat: Re: Ja ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Hehe ... 10 minut po moim liście tuner zaliczył
    zwis (aktualizacja jakaś?!) i teraz jest OK, sam
    się skaluje, chyba poprzez wysterowanie napięciem w EURO.
    (nie chce mi się mierzyć)
    Wcześniej go resetowałem , kombinowałem i nic.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com