  • 1. Data: 2009-08-15 15:05:15
    Temat: jaki tv LCD 32 cal.
    Od: "infras" <k...@w...pl>

    Witam, usiłuję znaleść wn jakimś sklepie on-line telewizor, niestaty
    większość nie posiada konfiguratora wyboru (porównania) i od rana stoję w
    miejscu.
    Cena do 2000 zł, 32 cale, full HD, tuner cyfrowy DVB-T MPEG4, wejście m/inn
    USB z możliwością odtwarzania jpg, mp3, filmów. Czy w tym przedziale cenowym
    znajdę coś ? Pozdrawiam ...

  • 2. Data: 2009-08-15 17:26:28
    Temat: Re: jaki tv LCD 32 cal.
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    infras pisze:
> [...]
    > m/inn USB z możliwością odtwarzania jpg, mp3, filmów. Czy w tym
    > przedziale cenowym znajdę coś ? Pozdrawiam ...

    Z tymi filmami przez USB to może być problem

  • 3. Data: 2009-08-15 21:56:59
    Od: "Rycho" <r...@i...pl>

    Użytkownik "infras" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cena do 2000 zł, 32 cale, full HD, tuner cyfrowy DVB-T MPEG4, wejście
    > m/inn USB z możliwością odtwarzania jpg, mp3, filmów. Czy w tym przedziale

    32'' Samsung B650 wszystko to posiada tylko cena może być wyższa , super TV
    polecam

  • 4. Data: 2009-08-16 04:55:08
    Od: "infras" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Z tymi filmami przez USB to może być problem

    niestety, tego się spodziewalem, odtwarzanie mp3 i jpg znalazłem z filmami
    juz nie :(

  • 5. Data: 2009-08-16 08:28:07
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > niestety, tego się spodziewalem, odtwarzanie mp3 i jpg znalazłem z
    > filmami juz nie :(

    Czy nie lepiej dokupić coś takiego? Odtwarza podobno wszystko jak leci.
    Nawet matroskę z internetu i nawet nie musisz nagrywać na płyty

    http://www.humanmedia.pl/A110.html

    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82008,621
    1684,Western_Digital_WD_TV___test_odtwarzacza_filmow
    _HD.html

    http://www.wirtualnemedia.pl/article/2714811_LG_BD39
    0_-_player_Blu-ray_z_DivX_i_Wi-Fi.htm

  • 6. Data: 2009-08-16 09:56:52
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Gienek pisze:

    > Czy nie lepiej dokupić coś takiego? Odtwarza podobno wszystko jak leci.
    > Nawet matroskę z internetu i nawet nie musisz nagrywać na płyty

    Kluczowe slowo podobno :D

  • 7. Data: 2009-08-16 09:58:59
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Gienek pisze:

    > Czy nie lepiej dokupić coś takiego? Odtwarza podobno wszystko jak leci.
    > Nawet matroskę z internetu i nawet nie musisz nagrywać na płyty

    Zapomniales ze to dokupienie to dodatkowo ~1000zl

    IMHO lepiej te 1000zl dolozyc do samsunga Bxxx ktory to samo lyka przez
    USB, otworzylem sobie takiego Popcorna i musial bym na glowe upasc zeby
    dac tyle za urzadzenie tak wykonane.

  • 8. Data: 2009-08-16 12:32:20
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj.

    On Sun, 16 Aug 2009, Gienek wrote:
    > http://www.humanmedia.pl/A110.html

    Bardzo ciekawy link. Nie zanlem firmy. Dzieki.

    Przy czym bardziej atrakcyjna wydaje mi sie oferta:
    [ICY BOX IB-MP305]
    http://www.humanmedia.pl/icybox_mp305.html
    http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku=489721

    na nowym procesorze Realtek RTD 1073.

    Ma niespotykane normalnie formaty: RM, RMVB, FLV !!!
    (RealNetworks (RM/RMVB) 8/9/10).
    Ale jest to zupelna nowosc.

    Dodac do tego tani dysk SSD (bo bezglosny ~400 zl)
    i moze powstac cos ciekawego, jako uzupelnienie
    multimedialne do TV.
    Oczywiscie dodatkowo NAS 2TBy (DNS-323), do domowego
    centrum rozrywki.

    Co prawda mozna podwiesic malutkiego "ASUS'a Eee Box
    EBXB202 1GB 160GB WLAN XP". Cena ~1200 zl.

    http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/dom
    /
    702466_komputer_asus_eeebox_1gb_160gb.aspx

    Mozliwosci i funkcjonalnosc bedzie bez porownania wieksza.
    Pytanie co do wygody?

    Co do DreamBox'ow - niestety nie nadazaja z oprogramowaniem,
    procesory sie dusza. No ale maja kilka przydatnych mozliwosci
    multimedialnych.

    Pzdr.J.P.

  • 9. Data: 2009-08-16 12:56:34
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    zobacz:
    Philips 32PFL7404H Full HD 100Hz

    ceny rozne , w promocji mozna dostac za ~2kzl
    odtwarza dodatkowo ruchome gif'y
    swietny obraz , mnostwo uzytecznych funkcji

    w necie czesto dostepne nowe oprogramowanie
    intalowane przez USB

    za ~3kzl mozna dostac wersję:
    Philips 32PFL8404H Full HD 100Hz
    z internetem , jÓtjÓbem , meteo i innymi fikamimikami ,
    ale chyba za drogi

    jp
    __________________________________

  • 10. Data: 2009-08-16 13:22:26
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > odtwarzanie mp3 i jpg znalazłem z filmami juz nie :(

    musisz zdefiniowac format jaki cie interesuje ,
    a i tak nie masz pewnosci , ze dany format odtworzy
    ci konkretne urzadzenie

    wtedy musisz korzystac z konwerterow, np.:
    "SUPER"
    http://www.erightsoft.com/SUPER.html
    czy
    "Total Video Converter" ,
    ale to dodatkowa zabawa i nie zawsze porzadany efekt

    dlatego najbardziej uniwersalny jest ten
    "ASUS'a Eee Box EBXB202 1GB 160GB WLAN XP"
    i "VLC media player"

    ja bawilem sie z dm600 , dm800 , SkyStar , rozne DVD ,
    ... , i to co moge powiedziec , ze to nagrywanie-odtwarzanie
    jest nieprzewidywalne

    chociaz polecany philips sporo plikow filmowych
    mi odtwarzal