  • 21. Data: 2011-12-05 23:48:23
    Temat: Re: Jaka tania opona zimowa dobra na lato ?
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > Nie pamietam jak dokladnie to szlo ale licze na kolege to. ;-)

    ze sie wiele dowiedzial z tej grupy :P

    cw.

  • 22. Data: 2011-12-06 00:42:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Obstawiam że i tak kiepska letnia będzie lepsza zimą, niż zimówka latem,
    > zwłaszcza że lato trwa dłużej.

    Większej bzdury dawno nie słyszałem...

  • 23. Data: 2011-12-06 00:46:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Aleksander

    > 2) Niska
    > półka - bo bużdet nieduży

    Z tej grupy dowiedziałem się, że owinięcie felgi wężem ogrodowym to
    bardzo kreatywna metoda zastąpienia zużytej opony. Ostatnio dowiedziałem
    się też, że Frigo to najlepsze zimówki, a kto tak nie uważa, ten ma
    krótkiego penisa. Mówi się także, że troll Waldemar wystrugał kompletne
    koła z pnia Dębu mamrocząc przy tym, że "skoro nie widać różnicy, to po
    co przepłacać". Krótko mówiąc -- pomysłów jak ulęgałek!

  • 24. Data: 2011-12-06 07:25:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > Z tanich oponek znalazłem coś takiego:
    >
    > MATADOR MP52

    Tylko nie matador.
    Jak już to Sava Eskimos S3+.

  • 25. Data: 2011-12-06 12:27:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-05, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin Aleksander

    > Z tej grupy dowiedziałem się, że owinięcie felgi wężem ogrodowym to
    > bardzo kreatywna metoda zastąpienia zużytej opony.

    A mógłbyś sobie tym wężem owinąć klawiaturę?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2011-12-06 14:19:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > A mógłbyś sobie tym wężem owinąć klawiaturę?

    A Ty mógłbyś go wreszcie wyjąć na światło dzienne?

  • 27. Data: 2011-12-06 14:42:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-06, to <t...@x...abc> wrote:

    > A Ty mógłbyś go wreszcie wyjąć na światło dzienne?

    Chcialem znalezc watek o tym wezu ale przez Ciebie sie nie da ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-12-06 17:42:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Chcialem znalezc watek o tym wezu ale przez Ciebie sie nie da ;-)

    _________ _________
    / \ / \
    / /~~~~~\ \ / /~~~~~\ \
    | | | | | | | |
    | | | | | | | |
    (o o) \ \_____/ / \ \_____/ /
    \__/ \ / \ /
    ^

  • 29. Data: 2011-12-06 17:43:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Czes?aw Wi?niak

    > ze sie wiele dowiedzial z tej grupy :P

> [...]
    (o o) \ \_____/ / \ \_____/ /
    \__/ \ / \ /
    ^

  • 30. Data: 2011-12-06 19:04:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Przejezdzilem tak na starych zimowkach nie jedno lato (pisalem juz tu
    > kiedys).

    Ja też i znikały w oczach.
    Przy czym było to w aucie którego głównym zadaniem był postój w garażu,
    gdyby zrobił to z samochodem jeżdżącym na codzień, to nie wiem co by było
    przy powrocie z wczasów, gdzie temperatury drogi przekraczają 40 stopni.