  • 11. Data: 2011-12-05 15:58:20
    Temat: Re: Jaka tania opona zimowa dobra na lato ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, Plumpi <p...@w...pl> wrote:

    > Bo tyle się jeszcze przemieścisz po wbiciu w samochód? :)

    Nie ten typ moto, wbijaja sie przecinaki a nie turystyki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-12-05 20:29:02
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Poszukuję oponki zimowej do małego samochodu do jazdy wyłącznie
    > w mieście (zazwyczaj dobrze odśnieżonym) która będzie spełniać
    > następuące parametry:

    > Czyli ogólnie jakaś zimowa opona odporna na ścieranie / zużycie.

    > MATADOR MP52
    > DAYTON DW510
    > KLEBER KRISALP HP
    > UNIROYAL MS PLUS 6

    nie wiem na ile to jest miarodajne ale spotkałem kilka opinii że Dayton jest
    dość miękki, więc ja bym wybrał najtańszą z pozostałych :-)

    brat

  • 13. Data: 2011-12-05 21:28:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Kiepski pomysł.

    > nie wiem na ile to jest miarodajne ale spotkałem kilka opinii że Dayton
    > jest dość miękki, więc ja bym wybrał najtańszą z pozostałych :-)

    Obstawiam że i tak kiepska letnia będzie lepsza zimą, niż zimówka latem,
    zwłaszcza że lato trwa dłużej.
    O wielosezonowych nie wspominając.

  • 14. Data: 2011-12-05 22:35:22
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 5 Gru, 13:57, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję oponki zimowej do małego samochodu >

    > 2) Niska półka - bo bużdet nieduży
    >
    > Pozdrawiam,
    > Aleksander.

    Budzet nieduzy - czyli 200, 300.... czy ile zlociszy za komplet? I w
    jakim rozmiarze? Moze moglbym pomoc, ale okresl sie bardziej ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil

    http://tablica.pl/oferta/nowe-felga-stalowa-4x100-op
    ona-dunlop-sp9-175x65-r14-IDxGCr.html
    http://tablica.pl/oferta/mazda-323f-15-16v-exclusive
    -zadbana-mozliwa-zamiana-zamienie-ID6dDL.html

  • 15. Data: 2011-12-05 22:41:21
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > Obstawiam że i tak kiepska letnia będzie lepsza zimą, niż zimówka latem,

    Nie sadze :)

    cw

  • 16. Data: 2011-12-05 22:44:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie sadze :)

    A założysz się?
    Zimówka latem może pierwszego sezonu nie skończyć, zwłaszcza jak trochę
    ostrzej pojedziesz.

  • 17. Data: 2011-12-05 23:00:06
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > A założysz się?
    > Zimówka latem może pierwszego sezonu nie skończyć, zwłaszcza jak trochę
    > ostrzej pojedziesz.

    Przejezdzilem tak na starych zimowkach nie jedno lato (pisalem juz tu
    kiedys). Malo tego
    w latach 90 na takich oponach w temp +25 przetestowalem auto na austriackiej
    autostradzie osiagajac 243km/h. To pamietam bo juz nigdy pozniej nie mialem
    okazji szybciej jechac ;)

    cw
    PS. Ostra jazda to pojecie wzgledne.

  • 18. Data: 2011-12-05 23:14:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, Czes?aw Wi?niak <c...@c...pl> wrote:

    > w latach 90 na takich oponach w temp +25 przetestowalem auto na austriackiej
    > autostradzie osiagajac 243km/h. To pamietam bo juz nigdy pozniej nie mialem
    > okazji szybciej jechac ;)

    No dobra ale co tym przetestowales? Bo na wprost to nawet na felgach
    owinietych wezem ogrodowym pojedziesz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-12-05 23:38:32
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > No dobra ale co tym przetestowales?

    Przetestowalem, ze sie nie rozplynely w wysokiej temperaturze w ogole. Na
    tych oponach, przejezdzilem cale gorace lato co nie znaczy, ze gdybym zaczal
    palic nonstop gume to bylyby tak samo trwale jak letnie.

    >Bo na wprost to nawet na felgach
    > owinietych wezem ogrodowym pojedziesz ;-)

    Nie sadze. ;)

    cw.

  • 20. Data: 2011-12-05 23:46:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, Czes?aw Wi?niak <c...@c...pl> wrote:

    > Nie sadze. ;)

    Nie pamietam jak dokladnie to szlo ale licze na kolege to. ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200