    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
    Date: Mon, 14 Nov 2011 21:58:41 +0100
    Sender: p...@g...com
    <1...@4...net> <j9e0ca$r92$1@news.onet.pl>
    <1rzyzhxtsj13b.1ar5s9w85cvad$.dlg@40tude.net>
    <b...@s...googlegroups.com>
    <j9gi1m$d1c$1@news.icm.edu.pl>
    <4ebbd102$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
    <1nlahtvm4xl7n$.dlg@hell.heaven>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <b...@h...heaven>
    <xt0p5h6ir87w$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <2...@h...heaven>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:41:23 +0100, RemeK napisał(a):

    > Dnia Fri, 11 Nov 2011 00:40:39 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):
    >
    > Nie bede juz tego watku ciagnal, bo i po co, tylko dodam a propos monitora i
    > myszy :-)

    Ja tam chętnie podyskutuję. Czy to na grupie, czy to przy jakimś browarku,
    czy innym grzanym winie na przykład. :D

    (ciach...)
    > Ten tydzien w serwisie to fajna rzecz, ale czy inni nie maja to nie jestem
    > pewien. Moj HP jak padl to zadzwonilem do "centrali" i na drugi dzien byl u
    > mnie kurier z drugim monitorem. Wymienilem go sobie i za kilka dni odeslalem
    > na koszt HP walniety monitor do serwisu. Zatem nie jest zle, zero przerwy w
    > pracy ;-)

    Po tym co nie raz słyszałem o serwisie HP, to jestem naprawdę szczerze
    zdziwiony. Fakt faktem, że rozmowy dotyczyły głównie notebooków. Może
    błędnie założyłem, że dotyczy to całości sprzętu HP.

    > btw i gdy w koncu poprawili w nim usterke (na wielu forach o niej pisano,
    > byla powszechna) i nie brzeczy juz oraz natychmiastowo sie wlacza po "power
    > on" to jestem calkiem zadowolony

    Czyli de facto sprzedawano sprzę z wadą projektową?

    > No wiesz, zalezy ile sie tej myszy uzywa.

    Sam ją katowałem przez cztery lata po ładnych ,,kilka" godni dziennie. :)
    Łącznie z graniem. MX700 katuję - ostrożnie licząc - ponad 6 lat.

    > Moj kumpel niedawno zajechal MX1000 tez na lewokliku po chybsa roku (dostal
    > jakas inna w zamian), a Ty masz chyba jakies szczescie lub szczegolna
    > czulosc dla zwierzatek komputerowych ;-)

    Jakoś po prostu mi się nie psują. Fakt faktem jedna rzecz mnie w gryzoniach
    Logitecha irytuje - gumowata wykładzina pod palce to najmniej trwały ich
    element.

    > Dlatego jest tylko teoria ;-)

    :)

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]