  • 11. Data: 2009-07-12 14:01:22
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 15:58
    (autor Dominik & Monika
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3cq5j$qao$2@inews.gazeta.pl>):

    > Jeśli przez "zestawienia połączeń" masz na myśli biling, to owszem,
    > jest to w prepaidzie (na pewno ma Play, Carrefour Mova).

    No nie ważne, cena jest dla mnie tu ważniejsza niż zestawienie. Stąd
    wychodzi, że Heyah najtaniej. Tylko kurde ta procedura przenoszenia...
    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-07-12 14:04:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 15:55
    wasz znak: <h3cq11$qao$1@inews.gazeta.pl>):

    > (ciach)
    > Czyli jednak nie tylko cena za minutę i KiB.

    Jak nie?

    heyah: 2gr
    Play: 12gr

    6 razy drożej.

    > Ale to Twój wybór i mnie nic do niego.

    No ale Play jest gorszy. O droższych przychodzących to dodatkowo wspominam.

    > To masz wybór mu uwierzyć albo zapytać innego.

    No dlatego pytam na tej grupie, z nadzieją, że znajdą się fachowcy i coś
    doradzą. Ja o GSM wiem w zasadzie niewiele więcej niż to, że to dzieło
    szatana, ale niestety potrzebne mi do pracy :(

    > Ja do Heyaha się nie przenosiłem, ani nie znam nikogo, kto to
    > robił.

    Dlatego nie pytam personalnie Ciebie, ale grupowiczów. :D

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2009-07-12 14:14:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tristan wrote:

    > Jak nie?
    >
    > heyah: 2gr
    > Play: 12gr
    >
    > 6 razy drożej.

    A ile Ty tych danych potrzebujesz miesięcznie?

    > No dlatego pytam na tej grupie, z nadzieją, że znajdą się fachowcy i coś
    > doradzą. Ja o GSM wiem w zasadzie niewiele więcej niż to, że to dzieło
    > szatana, ale niestety potrzebne mi do pracy :(

    No to pytaj, ale o takie rzeczy, których nie wyczytasz na stronie
    domowej operatora :-)

    M.

  • 14. Data: 2009-07-12 14:15:10
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Tristan:
    > No nie ważne, cena jest dla mnie tu ważniejsza niż zestawienie. Stąd
    > wychodzi, że Heyah najtaniej. Tylko kurde ta procedura przenoszenia...

    Tak-taka weź. Ma billing elektroniczny (na www.itaktak.pl) i procedura
    przenoszenia jest chyba standardowa.

    --
    wo_Ohoo!

  • 15. Data: 2009-07-12 14:17:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 16:15
    (autor woohoo
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3cq2l$6e3$1@news.interia.pl>):

    > Tak-taka weź. Ma billing elektroniczny (na www.itaktak.pl) i procedura
    > przenoszenia jest chyba standardowa.

    Ale drogi jest w porównaniu z Heyah. Dla mnie kryterium jest cena pomimo
    wszystko. Bez zestawienia połączeń przeżyję.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-07-12 14:22:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 16:14
    (autor Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3cr3i$6bp$1@news.onet.pl>):

    > A ile Ty tych danych potrzebujesz miesięcznie?

    Różnie. Na tyle mało i nieregularnie, że nie opłaca się iPlusa, a na tyle
    dużo, że po co mam przepłacać?

    > No to pytaj, ale o takie rzeczy, których nie wyczytasz na stronie
    > domowej operatora :-)

    No to pytam:

    a) czy dobrze porównałem oferty? Bo może czegoś nie dopatrzyłem?

    b) czy faktycznie przeniesienie do Heyah grozi zastojem w kontaktach na
    kilka dni? Ja telefonu używam do pracy i taki zastój to dla mnie problem.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-07-12 14:28:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > A ile Ty tych danych potrzebujesz miesięcznie?

    Różnie. Na tyle mało i nieregularnie, że nie opłaca się iPlusa, a na tyle
    dużo, że po co mam przepłacać? W tym miesiącu zużyłem około 20zł z iPlusa.
    Więc w Heyah zużyłbym 40zł, ale Playu 120zł. Z drugiej strony, to wyjątkowo
    napakowany miesiąc. Więc zabawa w kupowanie iPlusa, przekładanie karty jak
    akurat potrzebne, w cyrkowanie z tym, że po miesiącu to wygasa... Za mało
    używam, żeby się opłacał iPlus. Z drugiej strony jak coś jest 6 razy
    droższe niż iPlus to już zaczyna się robić głupio, nawet jak się doraźnie
    korzysta i trzeba tracić nagle kilkadziesiąt zł.

    Temu patrzę na Heyah, bo cena za minuty najniższa ze wszystkich (choć są
    równe), a za KiBy zdecydowanie najniższa z niededykowanych.

  • 18. Data: 2009-07-12 16:44:25
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Tristan pisze:

    > Jak nie?
    >
    > heyah: 2gr
    > Play: 12gr

    _Nie tylko_. Podałeś trzecie kryterium: koszt dla dzwoniących
    do Ciebie, o którym nie wspomniałeś na początku.

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 19. Data: 2009-07-12 16:46:55
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Tristan pisze:

    > doradzą. Ja o GSM wiem w zasadzie niewiele więcej niż to, że to dzieło
    > szatana, ale niestety potrzebne mi do pracy :(

    To w takim razie wybór jest oczywisty- "wRodzinie".

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 20. Data: 2009-07-12 18:05:32
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Tristan ni au koto ha itsumo tanosii

    > Sami swoi.

    > A co ma mój operator do tego? Mówię o Heyah, na którą zastanawiam się
    > czy nie przejść.

    Pytałeś o SS to odpowiedziałem. Czego mi wyskakujesz z siakąś heją,
    zastrzeliwaniem, przenoszeniem numeru itp bzdurami?

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.