  • 1. Data: 2009-07-11 22:12:16
    Temat: Jak się skontaktować z mBank mobile?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    Dzwonię na numer podany na ich stronie www (783 399 000)
    przekierowuje mnie do mLinii
    mlinia mówi, żeby pójść sobie precz i że przełączy mnie do mobile
    przełącza mnie do plusa
    plus mówi, żeby pójść sobie precz, bo ich mbank nie interesuje i żeby
    dzwonić na numer infolinii mobile i podają numer 783 399 000

    i tak w kółko... Próbowałem 2 razy. Na tekst wysłany formularzem też nie
    reagują (albo też może ich formularz nie działa, bo po WYŚLIJ wraca mi do
    tego samego, więc pewnie nie łapie)

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-07-12 14:33:11
    Temat: Re: Jak się skontaktować z mBank mobile?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 00:12
    (autor Tristan
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3b1kl$752$1@news.interia.pl>):
    > i tak w kółko... Próbowałem 2 razy. Na tekst wysłany formularzem też nie
    > reagują (albo też może ich formularz nie działa, bo po WYŚLIJ wraca mi do
    > tego samego, więc pewnie nie łapie)

    Dzisiaj spróbowałem znów i co się okazało:

    jak się naciska 1 - informacje o promocjach i ofercie to przenosi do mBanku
    a jak nacisnąć 2 - informacje o konfiguracji telefonu to przenosi do
    infolinii mobile, ale babka nie wie nic i jej się wiesza aplikacja z danymi
    o ofertach. Kazała czekać aż na innym kompie coś odpali. Czekałem na
    muzyczce 10 minut (6,60zł w plecy) i zrezygnowałem. normalnie XXI wiek.

    Co jak co, ale mBank Mobile to ja mam w dupie... Choć kusiło mnie łatwe
    powiązanie z mBankiem i bonusy za płatność kartą mBanku.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-07-13 06:45:13
    Od: August <t...@a...org>

    On 12 Lip, 16:33, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Co jak co, ale mBank Mobile to ja mam w dupie... Choć kusiło mnie łatwe
    > powiązanie z mBankiem i bonusy za płatność kartą mBanku.

    Witam,

    Przeniesienie numeru Plus->mobile mBank zajęło im 8 godzin (oczywiście
    jak już nastapił dzień wypowiedzenia na który czekałem). Nową kartę
    sim dostajesz przy jedynej formalności jaką jest kontakt z kurierem z
    dokumentami.

    Plusy jakie zauważyłem po tygodniu używania tej sieci

    - jakieś 20MB internetu miesięcznie wliczone w doładowania, ale to ma
    się skończyć,
    - możliwe standardowe doładowanie kartą kredytową, a nie tylko
    mtransfer,
    - dobrze działające kody aktywujące.

    Minusy:

    - wysokie koszty utrzymania numeru dla mało aktywnych rozmówców,
    - wg regulaminu wyłączają numer po braku doładowania przedłuzającego
    ważność na przychodzące i jest nie do odzyskania, ciekawe jak w
    praktyce
    - dzikie historie z wybraniem numeru w roamingu (trzeba wbijać
    prefix),
    - promocjami doładowania za płatność debetówkami nie warto sobie nawet
    głowy zawracać to kpiny.

    Czyli na razie bez rewelacji.

    --
    pozdrav,
    August

  • 4. Data: 2009-07-13 09:06:14
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    August wrote:
    > - jakieś 20MB internetu miesięcznie wliczone w doładowania, ale to ma
    > się skończyć,

    Do pojutrza (15tego - data ostatniej możliwej aktywacji pakietu, ale
    szykują nową ofertę).

    > - możliwe standardowe doładowanie kartą kredytową, a nie tylko
    > mtransfer,
    > - dobrze działające kody aktywujące.

    Ogólnie kody to im działają :)

    > - wysokie koszty utrzymania numeru dla mało aktywnych rozmówców,

    20 pln/mieś. Można to zuatomatyzować w serwisie transakcyjnym eKonta.

    > - wg regulaminu wyłączają numer po braku doładowania przedłuzającego
    > ważność na przychodzące i jest nie do odzyskania, ciekawe jak w
    > praktyce

    Praktyka jak regulamin. Niestety. No chyba, że z ich winy, to
    przywracają czasem.

    > - dzikie historie z wybraniem numeru w roamingu (trzeba wbijać
    > prefix),

    mBank Mobile to w zasadzie Simplus.

    > - promocjami doładowania za płatność debetówkami nie warto sobie nawet
    > głowy zawracać to kpiny.

    No ja korzystam z kredytówki i nie wygaduję minut któe dostaję - ale to
    mój dodatkowy telefon, więc nie dziwne.

    > Czyli na razie bez rewelacji.

    Na główny telefon w życiu bym się nie przeniósł do mBank Mobile, ale
    generalnie - to działa, choć zawsze zdarzają się jakieś potknięcia
    (wyszło na to, że na początku ich działalności roaming we Francji
    uruchomili tylko dzięki moim testom :)

    Jakub

  • 5. Data: 2009-07-13 20:47:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    August <t...@a...org> wrote:

> [...]
    > praktyce
    > - dzikie historie z wybraniem numeru w roamingu (trzeba wbijać

    I na dodatek nie można naraz mieć aktywnych usług Roaming oraz GPRS,
    przed wyjazdem za granicę trzeba GPRS wyłączyć aby włączyć Roaming.
    (internet za granicą nie zadziała wcale).

    a.

  • 6. Data: 2009-07-13 20:56:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 22:47
    (autor Wemif
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3g6hp$iul$1@host.amsnet.pl>):

    > I na dodatek nie można naraz mieć aktywnych usług Roaming oraz GPRS,
    > przed wyjazdem za granicę trzeba GPRS wyłączyć aby włączyć Roaming.
    > (internet za granicą nie zadziała wcale).

    A to nie jest norma w przedpłatach?

    BTW: Chcesz korzystać z GPRS w roamingu? To musi nieźle kosztować.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-07-13 22:29:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A to nie jest norma w przedpłatach?

    Nie. Np. w Play nie.

    > BTW: Chcesz korzystać z GPRS w roamingu? To musi nieźle kosztować.

    Tak. Jadąc np. na drugi koniec Europy aby w drodze móc skorzystać z
    sieci, nie kupując prepaida w każdym mijanym kraju. Wystarcza jeśli
    nie przesyła się dużej ilości danych (np. terminal tekstowy).

    W zeszłym roku to było chyba w Play 3zł/100kB (w sumie liczone
    w obie strony), a teraz we Freshu widzę jakąś promocję u UE 1MB za 5zł,
    to już całkiem przyzwoita oferta w roamingu.

    a.

  • 8. Data: 2009-07-14 20:04:56
    Temat: BURDEL w mBank mobile?
    Od: "Jarek" <j...@g...pl>

    Gubię się już w tym bałaganie mBank mObile!

    Czy ktoś wie choć jaka jest aktualnie stawka za minutę połączenia?
    Po wejściu na stronę widać baner, z którego wynika że podstawowa stawka to 27
    gr. za min.:
    "Płaska stawka do wszystkich sieci, absurdalnie do Play również" i że to "Od
    teraz".
    Natomiast po wejściu do cenników - a żeby do nich dotrzeć, trzeba się trochę
    nagimnastykować, są m.in. takie:
    - Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile od 13.08.2009 (w nim minuta 33
    gr);
    - Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile do 12.08.2009 (w nim minuta 27 gr,
    a do Play 45 gr).

    W ogóle jeden wielki BURDEL panuje na stronie tej sieci - informacje aktualne
    zmiksowane są z jakimiś starymi.

    Przykład kolejny:
    - w "sklepie" można kupić kartę SIM za 10 zł oraz kartę SIM "Darmofon" za 45
    zł.
    Natomiast w przywołanych wyżej cennikach (także w tym obowiązującym) są karty
    SIM za 10 zł oraz za 35 zł (numer srebrny lub złoty).

    Sprzeczności jest więcej...

  • 9. Data: 2009-07-14 20:07:20
    Temat: Re: BURDEL w mBank mobile?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 20:04:56 +0000, Jarek napisał(a):

> [...]
    > taryfa mobile od 13.08.2009 (w nim minuta 33 gr);
    > - Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile do 12.08.2009 (w nim minuta

    Bo te 27 groszy to promocja, nie cena z cennika?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2009-07-14 20:10:26
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Sprzeczności jest więcej...

    Np. w różnych miejscach podane są różne okresy ważności konta w zależności od
    kwoty doładowania.
    Jest informacja, że "każde pełne 20 PLN doładowania to 30 dni na połączenia
    wychodzące", natomiast w innym miejscu jest tabelka:

    5 - 19 PLN 2 dni
    20 - 49 PLN 30 dni
    50 - 99 PLN 90 dni
    100 - 500 PLN 180 dni