    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak zmatowić glare
    Date: Wed, 13 Jan 2010 21:32:57 -0000

    "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message
    news:hikbg1$uj7$1@news.onet.pl...
    > Nie matowić, cieszyć się połyskiem.
    > Serio. Matowe ssą.

    raczysz zartowac, pomijajac juz to ze autor watku wie czego chce i
    najwyrazniej stan obecny mu nie odpowiada to nie bez przyczyny
    matowe matryce dominuja (o ile nie sa jedynymi, nie chce mi sie
    szukac) w rynku profesjonalnych monitorow, a (znacznie tansze)
    blyszczace powloki ma tylko (chociaz ostatnio zaczyna sie pewnie
    z powodu przyzwyczajenia klientow pojawiac tez w klasach wyzszych)
    tania masowka

    a wielkokrotnie przytaczany argument o bardziej nasyconych i
    pelniejszych kolorach jest niewiele wart jezeli ma sie pod reka
    jakis kalibrator ktorym mozna zobaczyc ze ow minimalnie wiekszy
    kontrast czy nasycenie to jedynie jeszcze wieksze odchylki od
    normy