  • 11. Data: 2010-01-14 08:55:49
    Temat: Re: Jak zmatowić glare
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4b4edb50$...@n...home.net.pl...
    > A właśnie. Skąd ta moda na montowanie luster w komputerach przenośnych?
    > Przecież to niewielka oszczędność w stosunku do ceny laptopa. Ludzie się
    > nabierają, że obraz wydaje się "fajniejszy" jak jaśniej świeci?

    1. Walory estetyczne
    2. Moda
    3. Znaczna mniejsza matowych
    4. Opinie "specjalistów"

    Jeszcze pewnie coś by się znalazło.

  • 12. Data: 2010-01-14 10:20:55
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-14 09:55, Użytkownik qwerty napisał:

    > 1. Walory estetyczne
    > 2. Moda
    > 3. Znaczna mniejsza matowych
    > 4. Opinie "specjalistów"
    >
    > Jeszcze pewnie coś by się znalazło.

    Zapomniałeś o najważniejszym.
    Wymyślono to aby kiepskie czyli tanie matryce wciskać klientom
    z opisem że mają wspaniałe odwzorowanie kolorów.
    Firmy produkujące laptopy zarabiają, nieświadomi ludzie
    kupuje ten szajs bo sprzęt z normalnym ekranem to
    trzeba wyszukać w zalewie chłamu.
    A niedorobieni idioci podniecają się nową i rewelacyjną
    "technologią" glare. Było nawet kilka dyskusji na tej grupie
    i wypowiedzi takich idiotów pamiętam do dzisiaj.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-01-14 12:24:10
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-14 09:52, Lagod pisze:

    > Przecież to niewielka oszczędność w stosunku do ceny laptopa. Ludzie się
    > nabierają, że obraz wydaje się "fajniejszy" jak jaśniej świeci?

    Ano.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 14. Data: 2010-01-14 14:08:21
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Wymyślono to aby kiepskie czyli tanie matryce wciskać klientom
    > z opisem że mają wspaniałe odwzorowanie kolorów.

    To znaczy, że te matryce po zmatowieniu będą jeszcze bardziej kiepskie.

    --
    Azarien

  • 15. Data: 2010-01-14 14:09:45
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > a wielkokrotnie przytaczany argument o bardziej nasyconych

    Nie przytaczam żadnych argumentów, błyszczące mi się bardziej podobają.

    --
    Azarien

  • 16. Data: 2010-01-14 14:27:24
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-14 15:08, Użytkownik Wiktor S. napisał:

    > To znaczy, że te matryce po zmatowieniu będą jeszcze bardziej kiepskie.

    Zmatowienie usuwając jedną wadę pozbawia ekran jedynej zalety.
    Zanim się coś kupi trzeba to przemyśleć ale jak widać dla
    niektórych to za skomplikowane.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-01-14 17:10:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-13 22:32, tg pisze:
    > a wielkokrotnie przytaczany argument o bardziej nasyconych i
    > pelniejszych kolorach jest niewiele wart jezeli ma sie pod reka
    > jakis kalibrator ktorym mozna zobaczyc ze ow minimalnie wiekszy
    > kontrast czy nasycenie to jedynie jeszcze wieksze odchylki od
    > normy

    tylko nie każdy używa monitora do robienia grafiki. I jak stawiam mojego
    Thinkpada obok kompa koleżanki, to mi naprawdę żal. Ja mam żółty obraz o
    wyblakłych kolorach i matowy, a ona ma błyszczący i kolory dużo ładniej
    wyglądają, zwłaszcza na filmach. I naprawdę lata mi kole jajec, że jakiś
    Grafik Profesjonalista to wyśmieje.

    Wolę błyszczący ekran, nawet jeśli on tylko pozornie jest lepszy.

    Zresztą, mi ta moda na matowe zalatuje modą na złote jacki w sprzęcie
    audio i inne takie snobowanie się, że ,,ciemny naród słucha disco-polo,
    a ja jestem megaloman i se słucham Wysokiej Kultury ą-ę''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-01-14 17:13:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-14 15:09, Wiktor S. pisze:

    > Nie przytaczam żadnych argumentów, błyszczące mi się bardziej podobają.

    Uważaj, właśnie zostałeś niedorobionym idiotą, jak to stwierdził pewien
    megaloman w Message-ID: <himr4m$7db$1@node1.news.atman.pl>

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-01-15 16:18:03
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > Thinkpada obok kompa koleżanki, to mi naprawdę żal. Ja mam żółty obraz o
    > wyblakłych kolorach i matowy, a ona ma błyszczący i kolory dużo ładniej

    I myslisz, ze to wynika z braku matowych powlok? Najprawdopodobniej
    ogolnie masz gorsza matryce, byc moze zuzyte swietlowki (stad zolty
    odcien), inny profil kolorow...
    Widzialem matowe matryce dajace obraz o rownie soczystych kolorach, co
    glare. Za to nie mialy szeregu wad tych ostatnich - odbicia, latwo mażąca
    się powierzchnia...

    > Zresztą, mi ta moda na matowe zalatuje modą na złote jacki w sprzęcie
    > audio

    To zadna moda. :)

    --
    KILu

  • 20. Data: 2010-01-15 21:16:48
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-01-14 09:52, Lagod pisze:

    > A właśnie. Skąd ta moda na montowanie luster w komputerach przenośnych?

    Moze po to zeby sprzedac modele 'biznesowe' za duzo wieksze pieniadze.
    One maja matowe matryce i inne 'drogie bajery' a czesto jedynym
    prawdziwym powodem ich zakupu jest matowa matryca.

    Pozdrawiam,
    Marcin