  • 1. Data: 2010-01-12 19:30:37
    Temat: Sony Vaio pcg-3d1m - jaka to seria?
    Od: Paweł <b...@w...pl>

    Witam
    Moja kolezanka ma notebooka Sony Vaio model: PCG-3d1m. Prosiła mnie bym
    przeinstalowal jest sterowniki audio i wlan, bo te elementy jej szwankuja.
    Niestety nie ma plyt instalacyjnych do tego sprzetu.
    Probuje siagnac stery z internetu ale strona producenta milczy na temat tego
    modelu. Moze producent go jeszcze jakos inaczej rozroznia?
    Moze ktos z was wie do jakiej serii nalezy ten model Sony Vaio?

    Pozdrawiam
    Paweł

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4765
    (20100112) __________

  • 2. Data: 2010-01-12 19:54:30
    Temat: Re: Sony Vaio pcg-3d1m - jaka to seria?
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 12 Jan 2010 20:30:37 +0100, Paweł <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >modelu. Moze producent go jeszcze jakos inaczej rozroznia?
    >Moze ktos z was wie do jakiej serii nalezy ten model Sony Vaio?

    sony nie daje plyt instalacyjnych, mozna je wypalic z programiku jaki
    jest juz na zainstalowanym systemie.
    zobacz jakie oznaczenie tego modelu jest na nalepce na plecach tego
    laptopa. czasami oznaczenia z frontu roznia sie od tych na nalepce.
    nie wiem dlaczego. <rs>

  • 3. Data: 2010-01-12 20:09:32
    Od: Paweł <b...@w...pl>

> [...]
    > zobacz jakie oznaczenie tego modelu jest na nalepce na plecach tego
    > laptopa. czasami oznaczenia z frontu roznia sie od tych na nalepce.

    to oznaczenie - PCG-3d1m jest wlasnie z tej tabliczki w sekcji "model" :)
    a strona producenta twierdzi, ze nie ma takiego modelu - i tu jest moj
    problem.

  • 4. Data: 2010-01-12 20:39:16
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 12 Jan 2010 21:09:32 +0100, Paweł <b...@w...pl> wrote:

    >to oznaczenie - PCG-3d1m jest wlasnie z tej tabliczki w sekcji "model" :)
    >a strona producenta twierdzi, ze nie ma takiego modelu - i tu jest moj
    >problem.

    tia. mialem cos podobnego kilka lat temu. skonczylo sie na dlugiej i
    malo przyjemnej rozmowie z tech support sony, a chodzilo tylko o
    baterie.
    sprobuj moze wydobyc kod produktu z tego kompa i z tym uderzyc na
    strone sony.
    poza tym. gdzie ten laptop byl kupiony? producenci czesto oznaczaja
    roznie modele w zaleznosci od tego w jakiej czesci swiata maja byc
    sprzedawane. <rs>

  • 5. Data: 2010-01-12 21:03:46
    Od: Paweł <b...@w...pl>

> [...]
    > poza tym. gdzie ten laptop byl kupiony? producenci czesto oznaczaja
    > roznie modele w zaleznosci od tego w jakiej czesci swiata maja byc

    Po długich poszukiwaniach poradzilem sobie z tym oznakowaniem....
    ftp://ftp.vaio-link.com/pub/Manuals/GUARANTEE/2008Q3
    _GUAR_PL.pdf
    tabelka ze strony 25 okazala sie bardzo pomocna :-)

    Pozdro.

  • 6. Data: 2010-01-13 06:45:40
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 12 styczeń (wtorek) gdy o godz. 20:30 *Paweł* napisał(a):

    > Moze ktos z was wie do jakiej serii nalezy ten model Sony Vaio?

    Oznaczenie modelu w Sony jest zawsze w jednym z rogów matrycy na obudowie, z
    reguły na prawym dolnym.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,