  • 1. Data: 2010-01-13 12:16:23
    Temat: Zmiana Windowsa na starszy.
    Od: "Waldemar Brzozowski" <b...@o...pl>

    Może ktoś jest w stanie mi pomóc.Mam w kompie windowsa xp sp3 i chciałbym,go
    wywalić a zainstalować np: windowsa 98,lub xp sp2.Jak to zrobić?

  • 2. Data: 2010-01-13 12:17:56
    Temat: Re: Zmiana Windowsa na starszy.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldemar Brzozowski napisał(a):

    > Może ktoś jest w stanie mi pomóc.Mam w kompie windowsa xp sp3 i chciałbym,go
    > wywalić a zainstalować np: windowsa 98,lub xp sp2.Jak to zrobić?

    Sprzetowo? Hmm... ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 3. Data: 2010-01-13 13:31:04
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Sprzetowo? Hmm... ;)

    W czym problem - zmienia dysk na taki z zainstalowanym innym systemem
    operacyjnym.

  • 4. Data: 2010-01-13 13:38:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:16:23 +0100, Waldemar Brzozowski napisał(a):

    > Mam w kompie windowsa xp sp3

    To grupa od sprzętu. Idź na pl.comp.os.ms-windows.winnt albo podobną. Tylko
    doprecyzuj pytanie, bo w obecnej formie nie da sie dorzecznie odpowiedzieć.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2010-01-13 15:14:50
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 13 Sty, 12:16, "Waldemar Brzozowski" <b...@o...pl> wrote:
    > Może ktoś jest w stanie mi pomóc.Mam w kompie windowsa xp sp3 i chciałbym,go
    > wywalić a zainstalować np: windowsa 98,lub xp sp2.Jak to zrobić?
    >
    > --

    pomijajac juz ngt, to po kiego kija pchac sie w owe nakladki DOSa? to
    juz nawet XP jest juz, co tu duzo mowic, w wielu miejscach
    'przestarzaly' (ze sie tak wyraze), a co dopiero w98...

  • 6. Data: 2010-01-13 15:27:03
    Od: Gabriel Kowalski <g...@g...pl>

> [...]

    > Może ktoś jest w stanie mi pomóc.Mam w kompie windowsa xp sp3 i
    > chciałbym,go wywalić a zainstalować np: windowsa 98,lub xp sp2.Jak to

    Uruchamiasz program instalacyjny Windows (XP) i usuwasz partycje z dysku
    (opcja "R" przy starcie, potem działasz z linii poleceń). Na tak
    oczyszczony dysk możesz bez trudu zainstalować zarówno Windows 98
    (oczywiście uruchamiając instalator Windows 98) lub Windows XP.
    A z czym konkretnie masz problem?

  • 7. Data: 2010-01-13 15:29:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    >juz nawet XP jest juz, co tu duzo mowic, w wielu miejscach
    >'przestarzaly' (ze sie tak wyraze), a co dopiero w98...

    Jest jeszcze wiele "cennych" programów pracujących poprawnie tylko w
    środowisku DOS - i to na tyle "cennych", że za użycie tego programu można
    sobie kupić wypasiony komputer z W7 :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-01-13 15:41:08
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 13-01-2010 16:27, Gabriel Kowalski pisze:

> [...]
    > oczyszczony dysk możesz bez trudu zainstalować zarówno Windows 98
    > (oczywiście uruchamiając instalator Windows 98) lub Windows XP.

    Są płyty główne na których w98 się już nie instaluje - widziałem takie uwagi
    producentów przy opisach płyt - ostatnio na jakiejś MSI chyba.

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 9. Data: 2010-01-13 16:31:02
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    marfi pisze:
    > Jest jeszcze wiele "cennych" programów pracujących poprawnie tylko w
    > środowisku DOS - i to na tyle "cennych", że za użycie tego programu
    > można sobie kupić wypasiony komputer z W7 :)

    Wtedy stosuje się wirtualizację.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2010-01-13 17:24:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "RyAn" <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    > Są płyty główne na których w98 się już nie instaluje - widziałem takie uwagi
    > producentów przy opisach płyt - ostatnio na jakiejś MSI chyba.

    No popatrz, a mi się kiedyś udało zainstalować na płycie MSI (i865PE-Neo2).