  • 1. Data: 2011-02-28 20:34:21
    Temat: Jak zarobic na zdjeciach?
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    mam pokazna galerie zdjec z roznych historycznych wydarzen
    insenizacji, imprez masowych

    jak mozna na tym zarobic?

  • 2. Data: 2011-02-28 20:41:07
    Temat: Re: Jak zarobic na zdjeciach?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pokazna galerie zdjec z roznych historycznych wydarzen
    > insenizacji, imprez masowych
    >
    > jak mozna na tym zarobic?

    Dac do jakiegos banku zdjec ?
    Zrobic wlasna strone/bank zdjec i je sprzedawac ?

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-02-28 21:07:01
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Kris raczył napisać:
    > mam pokazna galerie zdjec z roznych historycznych wydarzen
    > insenizacji, imprez masowych
    >
    > jak mozna na tym zarobic?

    Wystaw na jakmiś "stocku", a rynek zweryfikuje ich wartość.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 4. Data: 2011-03-01 05:20:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pokazna galerie zdjec z roznych historycznych wydarzen
    > insenizacji, imprez masowych
    >
    > jak mozna na tym zarobic?

    Trzeba mieć znajomego w MSZ.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-03-01 10:49:08
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 28 Feb 2011 21:34:21 +0100, Kris napisał(a):

    > mam pokazna galerie zdjec z roznych historycznych wydarzen
    > insenizacji, imprez masowych
    >
    > jak mozna na tym zarobic?

    Jeżeli zdjęcia są stylizowane, tj. nie stanowią surowej fotografii, wtedy
    możesz spróbować sprzedawać wydruki, np. na allegro, czy gdzie tam lubisz.

    Surowa fotografia inscenizacji historycznej mi się nie bardzo na ścianę
    widzi, ale jak ładnie obrobić, to dla np. fanów średniowiecza mogłoby to
    być ciekawe.

    W każdym razie weź poprawkę, że w Polsce zdjęcia sprzedają się ogólnie
    słabo, rynek jest mały, a podaż duża, więc pomyśl 3 razy nim zaczniesz
    inwestować czas/pieniądze.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2011-03-01 21:57:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kapsel wrote:

    > Jeżeli zdjęcia są stylizowane, tj. nie stanowią surowej fotografii,
    > wtedy możesz spróbować sprzedawać wydruki, np. na allegro, czy gdzie
    > tam lubisz.

    to tam ktoś sprzedał jakieś zdjęcie? :)

  • 7. Data: 2011-03-02 07:54:14
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 1 Mar 2011 22:57:34 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > to tam ktoś sprzedał jakieś zdjęcie? :)

    Do jakichś transakcji chyba czasem dochodzi.
    W każdym razie sprzedaż zdjęć w PL to w ogóle trudny temat i nie należy się
    nastawiać, że to będzie główne źródło dochodu, chyba że stocki właśnie, ale
    tam to się robi inną fotografię.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2011-03-02 08:04:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 08:54:14 +0100, Kapsel napisał(a):

    > Do jakichś transakcji chyba czasem dochodzi.

    Właśnie - przypomnieliście mi że mam w szufladzie zdjęcie do oprawienia. Z
    alledrogo.

    > W każdym razie sprzedaż zdjęć w PL to w ogóle trudny temat i nie należy się
    > nastawiać, że to będzie główne źródło dochodu, chyba że stocki właśnie, ale
    > tam to się robi inną fotografię.

    Ktoś próbował sprzedawać porządne odbitki? Znaczy porządne srebro na
    barycie czy chociaż c-printy z jakimś normalnym tematem a nie
    "ahtystyczne"?

    Pamiętam że Grzesiek Pędzich próbował daaawno temu, ale chyba mu nie wyszło
    (jego zdjęcie nadal mam na ścianie - domyślam się że nie zyskało na
    wartości ;-) )

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2011-03-02 08:42:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-28 21:34, Kris pisze:
    > jak mozna na tym zarobic?

    Nie chcę pesymizować, ale...

    --
    pozdrawia Adam
    /Polsko, ojczyzno moja, gdzie Quinlan Private Golub buduje Enterprise

  • 10. Data: 2011-03-02 09:01:46
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Ktoś próbował sprzedawać porządne odbitki? Znaczy porządne srebro na
    > barycie czy chociaż c-printy z jakimś normalnym tematem a nie
    > "ahtystyczne"?

    Może gdyby właśnie ludzie sprzedawali temat a nie srebro na barycie coś by
    sprzedali. No ale Temat? Sprzedać? Broń Panie Boże.

    marek