  • 1. Data: 2011-03-01 01:03:15
    Temat: Plener Fotograficzny - Słowacja (Spisz/Słowacki Raj)
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    W imieniu swoim i kumotrów (PPTFS),
    Zapraszam wszystkich chętnych na Słowacki Plener Fotograficzny
    (Główna baza: Spišska Nová Ves)
    Termin: 15-17 kwietnia 2011.
    Miejsce: Penzión Rittenberg

    W programie tańce, hulanki swawole (może się przydać jakiś aparat
    fotograficzny + zapasowa wątroba) ;)
    Planowane slajdowisko (rzutnik analogowy + projektor multimedialny).
    Może będzie mini studio.
    A serio, program pleneru mamy ambitny, wszystkie szczegóły dotyczące
    programu, cen, zakwaterowania, lista uczestników itp pierdoły są na
    stronie plenerowej, czyli:
    http://plener.nomadfh.pl/

    Koszt noclegów 8.51 EUR/dzień

    Możliwość spotkania starych dinozaurów pl.rec.foto (tak wiem, ludzie
    tak długo nie żyją) ;)

    Ilość miejsc ograniczona (ale może być jeszcze nieco rozszerzona,
    jeśli będzie zainteresowanie :D

    Grzesiek "Nomad_FH"

  • 2. Data: 2011-03-01 08:53:30
    Od: "Magdalena W." <p...@g...pl>

    Użytkownik "NomaD_FH" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Możliwość spotkania starych dinozaurów pl.rec.foto (tak wiem, ludzie tak
    > długo nie żyją) ;)

    O mattcobosco, faktycznie :)))))
    Szkoda, że termin nam nie pasuje.

    pozdrawiam
    Magdalena

  • 3. Data: 2011-03-01 13:13:39
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 1 Mar, 09:53, "Magdalena W." <p...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "NomaD_FH" <n...@g...com> napisa w wiadomo ci

    > O mattcobosco,  faktycznie :)))))
    > Szkoda, e termin nam nie pasuje.
    >
    > pozdrawiam
    > Magdalena

    No z kolei termin byl tak ustawiony, aby spasowal Jedzokowi,
    Terroryscie i jeszcze kilku innym ;)

  • 4. Data: 2011-03-01 13:14:55
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    No i faktycznie szkoda, ze Wam nie pasuje :)
    Ale - ogolnie zamierzamy wrocic do czestszego organizowania plenerow.
    I nawet jakies zdjecia i jakis plan sie realizuje (to bedzie w sumie 3
    plener w ciagu ostatniego czasu z jakims planem na plener) ;)

  • 5. Data: 2011-03-01 13:34:08
    Temat: Re: Plener Fotograficzny - Slowacja (Spisz/Slowacki Raj)
    Od: "Magdalena W." <p...@g...pl>

    Uzytkownik "NomaD_FH" <n...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Ale - ogolnie zamierzamy wrocic do czestszego organizowania plenerow.
    Tylko nie róbcie wszystkiego na poludniu kraju ;)

    pozdrawiam
    Magdalena

  • 6. Data: 2011-03-01 22:28:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-03-01 14:34:08 +0100, "Magdalena W." <p...@g...pl> said:

    > Tylko nie róbcie wszystkiego na poludniu kraju ;)

    Na południe OD kraju.

    :)
    --
    200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

  • 7. Data: 2011-03-02 13:49:37
    Od: "Magdalena W." <p...@g...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Na południe OD kraju.

    Oj tam, oj tam ;)
    Te parędziesiąt kilometrów to już Pan Pikuś, jak się 700 przejedzie ;)

    pozdrawiam
    Magdalena

  • 8. Data: 2011-03-14 18:22:46
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    Magda - to kiedy Wy robicie jakiś plenerek? :)
    Wiesz - ja zawsze mogę jeszcze w Bułgarii zrobić w lecie, ale to już
    będzie ciut dalej :D
    (ale jeśli ktoś chce - to zapraszam, tanie a dobrej klasy pensjonaty/
    hotele się znajdzie) :D
    Jestem tam praktycznie większość sezonu.

    A co do pleneru - zamki słowackie czekają - zapraszamy :D
    p.s. my nie gryziemy (chyba).

    Pzdr

    --
    Grzesiek "Nomad_FH"