  • 1. Data: 2011-02-26 18:10:17
    Temat: Moja ulubiona fota
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Bezkonkurencyjna.

    http://www.modelgraphy.com/us/photo_802997_17412.htm

  • 2. Data: 2011-02-26 18:48:29
    Temat: Re: Moja ulubiona fota
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Zygmunt Dariusz raczył napisać:
    > Bezkonkurencyjna.
    >
    > http://www.modelgraphy.com/us/photo_802997_17412.htm

    Następnym razem będę juz wiedział, żeby skoczyć do garażu po okulary
    spawacza.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 3. Data: 2011-02-26 18:58:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 1:48 pm, rAzor <p...@n...telesfora.com> wrote:
    > Darz b r! U ytkownik... he he - Zygmunt Dariusz raczy napisa :

    ml

    > Nast pnym razem b d juz wiedzia , eby skoczy do gara u po okulary
    > spawacza.

    Nastepna moja ulubiona fota - takie foty robia "ludzie z dobrym
    gustem".
    Jesli ktos uwaza inaczej, to albo sie nie zna, albo jest snob.
    http://www.modelgraphy.com/us/photo_802997_17423.htm

  • 4. Data: 2011-02-26 19:34:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:
    > Bezkonkurencyjna.
    >
    > http://www.modelgraphy.com/us/photo_802997_17412.htm

    pokaz linka do swoich fotek... nie daj sie prosic, daj tez linka do
    wypowiedzi zadowolonych klientów.

    tak BTW

    posprzatalbym na twoim miejscu okolice biura czy domu?

  • 5. Data: 2011-02-26 19:45:02
    Od: adal <a...@a...eu>

    W dniu 2011-02-26 19:58, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Nastepna moja ulubiona fota - takie foty robia "ludzie z dobrym
    > gustem".
    > Jesli ktos uwaza inaczej, to albo sie nie zna, albo jest snob.
    > http://www.modelgraphy.com/us/photo_802997_17423.htm

    Proszę, proszę - snob...
    A kolega poza brakiem gustu, to ma jeszcze jakieś braki?...

  • 6. Data: 2011-02-26 19:54:25
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 2:45 pm, adal <a...@a...eu> wrote:
> [...]
    html

    ml

    > Proszę, proszę - snob...
    > A kolega poza brakiem gustu, to ma jeszcze jakieś braki?...

    Prosze, prosze, ciagle znajduja sie tacy, ktorych ironia powinna kopac
    w zadek, zeby ja rozpoznali.

  • 7. Data: 2011-02-26 19:58:23
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 2:34 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wypowiedzi zadowolonych klient w.
    >
    > tak BTW
    >
    > posprzatalbym na twoim miejscu okolice biura czy domu?

    Tylko nie domagaj sie cmokania w malego, jak to wyzaliles sie obok, ze
    w GB to moga cmoknac w malego, a "Polska to pojebany kraj".

  • 8. Data: 2011-02-26 20:26:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Tylko nie domagaj sie cmokania w malego, jak to wyzaliles sie obok, ze
    > w GB to moga cmoknac w malego, a "Polska to pojebany kraj".

    no nie daj sie prosic dawaj linka do swojego portfolio, obywatele tego
    zalosnego kraju chca zobaczyc twoje dziela.

  • 9. Data: 2011-02-26 20:52:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 26, 3:26 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    html

    > no nie daj sie prosic dawaj linka do swojego portfolio,

    Jestem zbyt skromny zeby sie chwalic wlasnymi fotografiami, wiec nigdy
    tego nie robie na grupach dyskusyjnych.
    Popros kolegow, to ci podadza linka do moich fotografii, albo poszukaj
    w dawnych ich postach.

    > obywatele tego zalosnego kraju chca zobaczyc twoje dziela.

    Uwazasz, ze nie dosc iz "Polska to pojebany kraj", to jeszcze i
    obywatele zalosni?
    Nawet ja tak ostro tego nie przedstawiam.

    Koledzy z gupy chyba cie nie lubia, bo nie zwracaja ci uwagi na twoje
    niepoprawne pisanie po polsku.

  • 10. Data: 2011-02-26 21:03:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Jestem zbyt skromny zeby sie chwalic wlasnymi fotografiami, wiec nigdy
    > tego nie robie na grupach dyskusyjnych.

    wstydzisz sie tego kiczowatego odpustu?