  • 91. Data: 2011-12-11 15:04:21
    Temat: Re: Jak zachowują się piesi na drodze
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 12:36:58 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Nie. Podaje się, że średnio ma nieco ponad 160.
    >
    > Koło 60 to jest to co się naturalnie odbiera jako rzeczy przed sobą a nie z
    > boku. I to jest strefa gdzie ostrość widzenia jest na tyle duża że
    > rozpoznaje się przedmioty. Ale widać szerzej -- szczególnie coś co się
    > rusza.

    Raczej się spostrzega ;)
    Co najśmieszniejsze - strefa ostrego widzenia oka to mniej więcej stopień.
    żeby sie o tym przekonać, wystarczy wyciągnąć przed siebie dłoń, popatrzec
    na koniec jednego palca, a potem spróbowac popatrzeć na koniec innego palca
    bez ruszania głowa i oczami ;)

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2011-12-11 15:04:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 13:39:07 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Otóż to - od zawsze mnie wkurza to podporządkowanie samochodów wszystkim
    > podmiotom znajdującym się akurat na jezdni.

    Psychologowie o tym mówią 'projekcja'.

    --
    ___________ (R)

  • 93. Data: 2011-12-11 15:10:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 11 Dec 2011 13:13:25 GMT, to napisał(a):

    > Szedł przez jezdnie, po której z definicji
    > jeżdżą samochody

    Ja oglądam filmik i wydaje mi się, że on idzie po przejściu dla
    pieszych. Mam wrażenie że przejście dla pieszych to miejsce, po którym
    chodzą piesi, niemniej mogę się mylić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 94. Data: 2011-12-11 15:21:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <...@b...spamu.informa.pl> napisał w
    wiadomości news:g6jer8-nc4.ln1@fust.cc...

    > bo?

    Bo mają inne prawo.
    A niektóre debile nie mogą tego pojąć i uważają, że jak coś jest dobre przy
    innym systemie prawnym, to koniecznie będzie dobre również w Polsce, przy
    innym.
    A to bzdura jest.

  • 95. Data: 2011-12-11 15:23:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie przesadzaj. U nas jeszcze nie Anglia, choc niemal Holandia.
    >
    > Bo jak to sobie wyobrazasz - jedzie pociag, zatrzymuje sie w pol
    > przejazdu,
    > przepuszcza samochody z prawej, sprawnie rusza i przejezdza ?

    Samochód może tak robić przy zebrze?
    A z jakiego powodu on może, a pociąg nie?

    Ale co to obchodzi kierowcę samochodu?

  • 96. Data: 2011-12-11 15:25:39
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Czy zatrzymujesz się przed każdym skrzyżowaniem mając pierwszeństwo?
    > Przecież komuś mogą nawalić hamulce, albo może się zagapić - wszyscy
    > mają uważać na ciebie bo książę raczył przejechać?

    Trudno hamowac tone z 60ki przed kazdym skrzyzowaniem, masz blache i poduszki -
    duze szanse na wyjscie calo.

    Koszt wysterowania kilku miesni w okolicy karku (w sumie nie wiem jakie
    skrecaja glowe...) jest prawie darmowe, a zycie ratuje "od reki" i w "mgnieniu
    oka" takze porownanie fajne ale do czegos innego.

    Prawda jest taka ze wina jest kierowcy ale zginac lub trafic na wozek
    inwalidzki moze pieszy bo mu sie nie chcialo dodatkowo popatrzec.

  • 97. Data: 2011-12-11 15:50:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Piszę o zachowaniu pieszego, a nie kierowcy. Nie potrafisz oddzielić
    > jednego od drugiego?

    Wiesz co?

    Dopierdalasz sie do pieszego który miał prawo przechodzić przez jezdnię i
    nie powinien zostać przejechany przez jakiegoś matoła który powinien jeździć
    wózkiem ręcznym ze złomem a nie samochodem.

  • 98. Data: 2011-12-11 15:52:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:
    > No i? Jak usłyszysz strzelaninę to pójdziesz się gapić czy będzie sie
    > starał oddalić? Chyab pójdziesz się gapić, przecież jesteś w prawie,
    > strzelać do Ciebie nie wolno!

    no to próbował odskoczyć a palant za kierownicą zamiast odbić w lewe odbił w
    prawo żeby mu lepiej przywalić.

    pewnie myśliwy albo za dużo w gry komputerowe grał.

  • 99. Data: 2011-12-11 15:57:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > nie powinien zostać przejechany przez jakiegoś matoła który powinien
    > jeździć wózkiem ręcznym ze złomem a nie samochodem.

    Możesz naświetlić jaki ma związek Twoja odpowiedź z pytaniem na które
    odpowiadałeś?
    Wynika z niej prosto "nie potrafię", czy nie można było darować sobie
    słowotoku i tak właśnie odpowiedzieć?

  • 100. Data: 2011-12-11 16:05:44
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    DoQ wrote: