  • 1. Data: 2011-12-09 13:58:43
    Temat: PZU - nie ma takiego auta...
    Od: redi <s...@o...pl>

    Płacę AC w PZU od 2006r. Auto to VW Golf 4 Variant 1.9TDI 90KM (66kW),
    produkcja druga połowa 2002r i dzisiaj po 5 latach, podczas odnawiania
    polisy AC na kolejny rok okazuje się, że nie ma takiego auta w katalogu
    PZU...a rok temu i kilka polis wstecz jeszcze było...Wersje silnika 90KM
    wg. nich były produkowane tylko do 2001r. a od 2002 to już tylko
    mocniejsze silniki i SDI, acha i "z palca" nie da się podobno wpisać
    mocy silnika takiej jak powinna być. Miałem zatem do wyboru postarzyć
    auto o rok i mieć w polisie właściwy silnik, albo mieć właściwą datę
    produkcji i mocniejszy silnik w polisie...Ręce opadają, wybrałem
    rozwiązanie drugie, a w przyszłym roku podziękuję chyba za współpracę,
    no chyba że jakimś cudem moje auto znowu się u nich pojawi :)

  • 2. Data: 2011-12-09 15:14:25
    Temat: Re: PZU - nie ma takiego auta...
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-12-09 13:58, redi pisze:
    > produkcji i mocniejszy silnik w polisie...Ręce opadają, wybrałem
    > rozwiązanie drugie, a w przyszłym roku podziękuję chyba za współpracę,
    > no chyba że jakimś cudem moje auto znowu się u nich pojawi :)

    no to zebys sie nie zdzwil, jak kiedys niezgodnosc danych z
    rzeczywistoscia podadza ci jako powod odmowy wyplaty odszkodowania.

  • 3. Data: 2011-12-09 15:27:29
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-12-09 13:58, redi pisze:
    > Płacę AC w PZU od 2006r. Auto to VW Golf 4 Variant 1.9TDI 90KM (66kW),

    A ja właśnie im podziękowałem za współpracę, gdy mi przyszło wznowić
    polisę AC+OC. Auto wg. ich wyceny (w zasadzie się z nią zgadzam)
    straciło na wartości przez rok 5kzł, za to składka wzrosła o 20%.
    oczywiście żadnych szkód ani zwyżek nie miałem. Samo OC u nich trochę
    ponad 600zł, podczas gdy u innych ok.350. Pazerność ich nie zna granic.

  • 4. Data: 2011-12-09 15:44:16
    Od: R2r <b...@a...pl>

> [...]
    > rozwiązanie drugie, a w przyszłym roku podziękuję chyba za współpracę,
    > no chyba że jakimś cudem moje auto znowu się u nich pojawi :)

    "Najprostsze sprawy komplikujemy sami. PZU."
    ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 5. Data: 2011-12-09 15:46:23
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-12-09 13:58, redi pisze:
    > Ręce opadają,

    "Najprostsze sprawy komplikujemy. Sami." - z reklamy PZU. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 6. Data: 2011-12-09 16:19:28
    Od: redi <s...@o...pl>

    > no to zebys sie nie zdzwil, jak kiedys niezgodnosc danych z
    > rzeczywistoscia podadza ci jako powod odmowy wyplaty odszkodowania.

    Zdziwił bym się jak by to była moja pierwsza polisa w tej firmie i
    wówczas gdy bym usłyszał, że "przykro nam, nie mamy pańskiego auta w
    katalogu, ale możemy zaproponować...bla bla", wtedy pewnie bym się
    odwrócił na pięcie i poszedł gdzie indziej, a tu chodzi o to, że przez 5
    lat, czyli 5 polis było 90KM w aucie z 2002r na polisie, a od tego roku
    nagle takiej możliwości nie ma...

  • 7. Data: 2011-12-09 16:27:15
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żadnych szkód ani zwyżek nie miałem. Samo OC u nich trochę ponad 600zł,
    > podczas gdy u innych ok.350. Pazerność ich nie zna granic.

    Ja miałem polise na 780 zł. Za rok mimo że znizka wzrosła z 40 na 50 % to
    polisa wyszła 2000 zł bo... nie znaleźli mojej poprzedniej polisy w bazie i
    nie mają podstaw do obniżenia. No to sie pytam czy agent któy zawierał ze
    mną polisę jest fałszywy czy co że nie mają. Pomijam fakt że owy agent
    akurat pracuje w dokładnie tym oddziale PZU w któym byłem. No to oni że tak,
    taki Pan u nich pracuje ale nic nie poradzą i jedynie mogę zrezygnować z
    polisy lub przynieść zaświadzczenia. No to ja że ok ale ile bede płacił jak
    przyniosę? Oni że nie potrafią obliczyć bo to system liczy. No to pytam sie
    po co Pan tu siedzi, a on mi na to że u niego mozna zrezygnowac z polisy.
    Ręce opadają.

  • 8. Data: 2011-12-09 20:44:55
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-09 15:46, R2r pisze:

    > "Najprostsze sprawy komplikujemy. Sami." - z reklamy PZU. :-)

    Patrzac na post kolegi "Agent" to w 100% maja racje :)
    Bardzo trafna reklama :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-12-09 21:35:09
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/09/2011 01:58 PM, redi wrote:
> [...]
    > rozwiązanie drugie, a w przyszłym roku podziękuję chyba za współpracę,
    > no chyba że jakimś cudem moje auto znowu się u nich pojawi :)

    Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi.

  • 10. Data: 2011-12-11 22:06:37
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-12-09 13:58, redi pisze:
    > Płacę AC w PZU od 2006r. Auto to VW Golf 4 Variant 1.9TDI 90KM (66kW),

    Mi po blisko 3 miesiącach od złożenia dyspozycji wypłacili składki OC
    i za pośrednictwem GetIn składkę AC. Jedyne ich wytłumaczenie to
    "bo my wysłaliśmy dokumenty do Poznania, ale oni tego nie mają, więc
    wyślemy jeszcze raz". Na koniec okazało się, że GetIn przelał 3/4
    składki, która miała być wypłacona wg PZU... składki, która i tak już
    była obcięta o 20 procent przez PZU (opłata manipulacyjna).

    Czyli za 9 dni ubezpieczenia AC samochodu zapłaciłem 650 zł,
    a zwrotu dostałem 390 zł, bo 130 odcięło sobie PZU i 130 odciął
    sobie Getin. 40% w plecy, za 9 dni ubezpieczenia, z którego nie
    mogłem zrezygnować. Gdybym to wiedział wcześniej, to bym zapłacił
    25% składki za ubezpieczenie na jeden miesiąc... i nie musiał
    czekać 3 miesięcy na pozostałe 75% (60%).

    PS. Kiedyś już miałem problem z samochodem zastępczym, bo na skutek
    błędu na infolinii mieli mi skracać wynajem o jeden dzień. Po
    rozmowie z kierownikiem działu, ten odsłuchał "taśmy prawdy"
    i przyznał mi rację. Na rekompensatę oczywiście nie ma co liczyć,
    jedynie dali mi to co się należało. Problemy wystąpiły też przy
    próbie odzyskania z AC kosztów przeciętej felgi, opony o przewodu
    hamulcowego. Najlepsze jest to, że auto zastępcze dają na maks 3
    dni, a dopiero 3. dnia przyjechał rzeczoznawca... zatem do tego
    czasu nawet nie było szans, żeby mechanicy ruszyli samochód.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)