  • 11. Data: 2009-07-02 07:26:50
    Temat: Re: Jak wykrecic zapieczone (?) swiece. Jakies patenty?
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 1 Lip, 19:07, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

    > cola jest w przeciwienstwie do wd40 slodka
    > i ma nieco mniejsze wlasnosci penetrujace.

    moze i jest slodka, ale w tescie wypadla calkiem dobrze :)

    http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=177936&c=0&f=
    18

    http://twojepc.pl/b_archiwum.php?r=2005&id=88321

    WS

  • 12. Data: 2009-07-02 07:49:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "WS" napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > moze i jest slodka, ale w tescie wypadla calkiem dobrze :)
    >
    > http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=177936&c=0&f=
    18

    > http://twojepc.pl/b_archiwum.php?r=2005&id=88321

    Ale moze Spider o rozwolnieniach mówil?
    Ja, szczerze mówiac, tez bym wolal cole, nawet wygazowana i letnia,
    niz WD40.
    Popijac.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2009-07-02 08:04:05
    Od: n...@s...com

    On Thu, 2 Jul 2009 00:26:50 -0700 (PDT), WS
    <L...@c...pl> wrote:

    >moze i jest slodka, ale w tescie wypadla calkiem dobrze :)

    A byl tam fosol testowany ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2009-07-02 09:29:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Pawel_sm wydusił z siebie te słowy:

    > Nie mam dobrego klucza, wiec zbyt wielkim momentem sily nie udalo mi
    > sie na nie jeszcze podzialac, dawniej taki wystarczal.

    i to jest wlasnie podstawowy bład

    Powinienes zacząc od kupna porządnego klucza, ktory dobrze chwyci swiece i
    ciach ... masz swiece odkręcona.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 15. Data: 2009-07-02 11:47:26
    Temat: Re: Jak wykrecic zapieczone (?) swiece. Jakies patenty? udalo sie
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    Udalo sie, skombinowalem lepszy (dluzszy) uchwyt do klucza i poszlo.

    Dzieki za rady te blizsze tematu i te blizsze coca-coli ;]

  • 16. Data: 2009-07-03 08:17:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości
    > Pawel_sm wydusił z siebie te słowy:

    > i to jest wlasnie podstawowy bład
    >
    > Powinienes zacząc od kupna porządnego klucza, ktory dobrze chwyci
    > swiece i ciach ... masz swiece odkręcona.

    Nieee, no co Ty.
    Takie świetne klucze rurowe z Obi sobie kiedyś kupiłem, że po próbie
    odkręcenia korby w rowerze zrozumiałem czemu one się nazywają rurowe.
    Bo przywróciłem kluczowi kształt rury. I pierdolnąłem do śmietnika
    szybciej niż kupiłem.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-07-03 08:28:29
    Od: n...@s...com

    On Fri, 3 Jul 2009 09:17:16 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Takie świetne klucze rurowe z Obi sobie kiedyś kupiłem, że po próbie

    A jaki to byl klucz ?
    Pytam bo w Obi sa tez calkiem przyzwoite klucze (np lux z serii
    profi), ale one kosztuja.

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2009-07-03 11:25:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    > A jaki to byl klucz ?
    > Pytam bo w Obi sa tez calkiem przyzwoite klucze (np lux z serii
    > profi), ale one kosztuja.

    Był to klucz jednorazowy rurowy marki nie zapamiętanej. Czyli pewnie
    też rurowej i jednorazowej.
    No, potem udało mi się znaleźć odpowiedni nasadowy - w domu miałem.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2009-07-03 12:59:56
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >odkręcenia korby w rowerze zrozumiałem czemu one się nazywają rurowe.
    >Bo przywróciłem kluczowi kształt rury.

    No wiesz... moze za duzo sily uzyles?;)
    Prawde rzeklszy sklonny bylbym przypuszczac, ze jesli swica nie
    odkreca sie takim rurowym kluczem to przy jakims masywnym kluczu
    wyjdzie razem z gwintem glowicy, jak amen w pacierzu.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 20. Data: 2009-07-03 15:23:33
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odkreca sie takim rurowym kluczem to przy jakims masywnym kluczu
    > wyjdzie razem z gwintem glowicy, jak amen w pacierzu.

    Jacot... Ty nie wiesz jakie te klucze no name potrafia byc ujowe...
    mlody raz chciał odkrecic swiece w kawie... i nie zdazył sie dobrze
    przyłozyc do niego, zlamała sie raczka.. ta w kształcie litery T.. wiec
    jakos wierze w te wersje z rura :)

    --
    Easy
    Zielona Dziura