  • 21. Data: 2014-01-10 11:23:28
    Temat: Re: Jak to jest z tymi NASami
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > nie zauważyłem.
    > wszystko otwiera się szybko, nie mam problemów.
    > poza tym, mam zamontowane za odbiornikiem, więc
    > nie mam stojącego dodatkowego klocka.

    Lepiej już kupić "klocka" starego xboxa, wydajność podobna, a funkcjonalność
    o niebo lepsza. I tu i tu o komfortowym oglądaniu czegoś ponad divx albo
    480p x264 można zapomnieć ale przynajmniej na "klocku" można dodatkowo
    pograć ;)

  • 22. Data: 2014-01-10 11:28:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-10 10:53, Krzysztof Duchnowski pisze:

    > Brak kodeka MPEG2 i VC1, dysk podłączany tylko przez USB 2.0 i musi mieć
    > własne zasilanie gdyż RPi podaje tylko 100mA na każde z dwóch USB.
    > No i zasilacz, musi być 700mA bo inaczej będzie wariować.
    > Aha... LAN to tylko 100Mbps i tylko w modelu B.

    kodeki są tylko trzeba je wykupić.
    ja to olałem i wszystkie płytki przerabiam na mkv.
    co do zasilania poprzez usb to nie widzę problemu bo
    wszystko odtwarzam z serwera, czasem tylko z pena.
    standardowy zasilacz to min 1A więc nie ma problemu.
    lan 100 Mbps, czy to mało? myślę, że nie nie.
    czy jakby tam był 1Gbps to procesor byłby w stanie to obrobić?

  • 23. Data: 2014-01-10 11:30:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-10 11:23, BaX pisze:
> [...]
    > o niebo lepsza. I tu i tu o komfortowym oglądaniu czegoś ponad divx albo
    > 480p x264 można zapomnieć ale przynajmniej na "klocku" można dodatkowo

    nie wiem o czym piszesz.
    cały czas oglądam w HD.
    pograć? daj spokój...

  • 24. Data: 2014-01-10 12:11:01
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > nie wiem o czym piszesz.
    > cały czas oglądam w HD.

    Full HD z DTS?

    > pograć? daj spokój...

    no cóż....

  • 25. Data: 2014-01-10 13:40:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-10 12:11, BaX pisze:
    > Full HD z DTS?

    wiesz, ręki nie dam sobie u ciąć, ale jak plik ma 16GB...

    > no cóż....

    po prostu nie gram.
    poza tym, może i fajne urządzenie, ale ile to prądu żre.
    jak już tak to wolę zbudować (przed maliną) to co miałem, mała płyta
    ITX w małej obudowie.

  • 26. Data: 2014-01-10 14:02:41
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > wiesz, ręki nie dam sobie u ciąć, ale jak plik ma 16GB...

    To wcale nie znaczy, że odtwarzasz ścieżkę DTS, pytam dlatego bo tych
    których znam osobiście, a używali i pierwszej wersji i drugiej jednoznacznie
    stwierdzili, że FullHD + DTS nie bardzo ale wszystko zależy od bitrate filmu
    bo i bez DTS potrafi przyciąć. O przewijaniu takiego filmu nie ma co marzyć
    bo nawet jak przewija to po włączeniu odtwarzania obraz nie pasuje do
    dzwięku. To informacje jakie uzyskałem w połowie 2013roku czy od tego czasu
    coś się zmieniło nie wiem bo nie śledzę tego tematu.

  • 27. Data: 2014-01-10 14:58:10
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Ja mam QNAP TS-112 (praktycznie to samo co Synology) - też potrafi
    > przyciąć.

    O .. dziwne bo mam to samo podpięte przewodowo do BD LG i nic się nie tnie
    .. może to wina odbiornika że nie wyrabia ?
    W 90% oglądam tylko rzeczy w 1080p do tego z pewnych żródeł gdzie nikt nie
    skopał kodowania

  • 28. Data: 2014-01-10 15:22:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://u.42.pl/2QsQ

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2014-01-10 15:53:44
    Od: Krzysztof Duchnowski <q...@c...barg.cy>

    On 10.01.2014 11:28, pawell32 wrote:

> [...]
    > lan 100 Mbps, czy to mało? myślę, że nie nie.
    > czy jakby tam był 1Gbps to procesor byłby w stanie to obrobić?

    Ale to właśnie o serwer NAS chodzi, odtwarzacz to przy okazji jak się da
    lub jeśli TV nie obsługuje SMB.

    I dlatego potrzebny GigaLAN, podłączenie dysków przez SATA i w miarę
    wydajny procek.

    Choć jak czytałem Ras Pi 1080p daje radę ze sprzętowym odtwarzaniem, z
    DTS gorzej bo nie ma kodeka dla DTS-HD oraz nie przepuszcza go do
    zewnętrznego dekodera po HDMI.

  • 30. Data: 2014-01-12 02:24:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2014 15:53, Krzysztof Duchnowski pisze:

    > Ale to właśnie o serwer NAS chodzi, odtwarzacz to przy okazji jak się da
    > lub jeśli TV nie obsługuje SMB.
    >
    > I dlatego potrzebny GigaLAN, podłączenie dysków przez SATA i w miarę
    > wydajny procek.

    procek - atom
    dysk - sata (standard ?)
    smb, nfs

    > Choć jak czytałem Ras Pi 1080p daje radę ze sprzętowym odtwarzaniem, z
    > DTS gorzej bo nie ma kodeka dla DTS-HD oraz nie przepuszcza go do
    > zewnętrznego dekodera po HDMI.

    może i tak jest. to co oglądam to spokojnie daje radę.