  • 31. Data: 2014-01-12 12:47:52
    Temat: Re: Jak to jest z tymi NASami
    Od: Krzysztof Duchnowski <q...@c...barg.cy>

    On 12.01.2014 02:24, pawell32 wrote:

    > procek - atom
    > dysk - sata (standard ?)
    > smb, nfs

    Mylisz się.
    Raspberry Pi model B:
    CPU: ARMv11 Broadcom BCM2835 700MHz
    GPU: PowerVR 4 - Broadcom VideoCore IV, OpenGL ES 2.0, MPEG-2 & VC-1,
    1080p30 h.264/MPEG-4 AVC high-profile
    Mem: 512MB wlutowane
    Złącza:
    2 x USB 2.0 (teoretycznie 20MB/s, w praktyce 11-12MB/s)
    10/100 LAN (teoretyczny transfer przy 100Mbps to 12MB/s, w praktyce
    10MB/s)
    HDMI
    Composite (wideo, znane pod nazwą S-VIDEO)
    RCA (audio)
    GPIO (szyna systemowa)
    DSI (szyna systemowa)
    SDCARD

    SATA można podłączyć tylko przez USB, tak samo jak GigaLAN - transfery
    jak dla NAS żałosne.

    Media center: dla re-encodowanych filmów jasne, te nie mają więcej niż
    12MB/s transferu przy 1080/30p, w praktyce ~ 8MB/s a 720p ~ 4-6MB/s,
    zrzuty z Bluray mają 20-24MB/s.

    System operacyjny: tylko linuxo-podobne są kompilowane na ARM. Android
    może, ale potrzebne sterowniki i bootloader. Może już ktoś zrobił.
    Specjalna wersja Debiana, Fedory, Arch, RISC OS, RaspBMC (XBMC - bazuje
    na Debianie).

  • 32. Data: 2014-01-12 13:51:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2014 12:47, Krzysztof Duchnowski pisze:

    > Mylisz się.
    > Raspberry Pi model B:
    > CPU: ARMv11 Broadcom BCM2835 700MHz
    > GPU: PowerVR 4 - Broadcom VideoCore IV, OpenGL ES 2.0, MPEG-2 & VC-1,

    a ja myślałem, że piszesz o NAS, to podałem co mam,
    a co mam w malinie to wiem.

  • 33. Data: 2014-01-13 09:16:46
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > http://u.42.pl/2QsQ

    Masz problem ze zrozumieniem ? u ciebie QNAP tnie a u mnie ten sam QNAP nie
    tnie .. tak prościej .. :)

  • 34. Data: 2014-01-13 09:21:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 09:16:46 +0100, Chris napisał(a):

    > Masz problem ze zrozumieniem ?

    Ależ skądże, zrozumiałem w lot, że czytanie ze zrozumieniem to nie jest
    twoja najmocniejsza strona.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 35. Data: 2014-01-13 10:31:43
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Ależ skądże, zrozumiałem w lot, że czytanie ze zrozumieniem to nie jest
    > twoja najmocniejsza strona.

    To wytłumacz co zrobiłem źle.

  • 36. Data: 2014-01-13 11:05:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 10:31:43 +0100, Chris napisał(a):

    > To wytłumacz co zrobiłem źle.

    Nie chciało ci się przeczytać o czym jest rozmowa w wątku. Albo
    przeczytałeś, ale tego nie rozumiesz.

  • 37. Data: 2014-01-13 11:36:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Nie chciało ci się przeczytać o czym jest rozmowa w wątku. Albo
    > przeczytałeś, ale tego nie rozumiesz.

    Przeczytałem i odniosłem się tylko do części twojej wypowiedzi dotyczącej
    tego że u ciebie Qnap przycina i na tą cześć odpowiedziałem.

  • 38. Data: 2014-01-13 11:46:13
    Od: Krzysztof Duchnowski <q...@c...barg.cy>

    On 12.01.2014 13:51, pawell32 wrote:

    > a ja myślałem, że piszesz o NAS, to podałem co mam,
    > a co mam w malinie to wiem.

    No to podaj jakiego tego NAS'a masz skoro piszesz, ze ci dobrze działa i
    bez zacięć.
    Bo o to pytał autor wątku.

  • 39. Data: 2014-01-13 12:09:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-13 11:46, Krzysztof Duchnowski pisze:

    > No to podaj jakiego tego NAS'a masz skoro piszesz, ze ci dobrze działa i
    > bez zacięć.
    > Bo o to pytał autor wątku.

    np. debian + samba ?

  • 40. Data: 2014-01-13 12:51:35
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-01-13 11:46:13 niejaki Krzysztof Duchnowski napisał:

    > No to podaj jakiego tego NAS'a masz skoro piszesz, ze ci dobrze działa i
    > bez zacięć.
    > Bo o to pytał autor wątku.

    aa to ja tez coś napisze

    miałem nas-200 linksysa - działał - nie ciął
    zmieniłem na readynas duo netgear-a - działa - nie tnie

    sieć setka przez powerlinka odbiornik to albo malinka z openelec albo
    blurej lg-590 z siecią oczywiście

    puszczałem tą samą konfigurację przez wifi - tnie się

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl