  • 1. Data: 2014-01-07 10:47:11
    Temat: wybor tv plazma
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    vtam

    moj CRT 25" Trinitron wyzional niestety ducha :(
    i zaczynam sie rozgladac z szeroko owartymi oczami za nastepca

    same plaskie.......wokolo

    LCD, LED - niestety (kwestia indywidualna) nie wchodza w gre
    zostaje plazma
    i tu mam problem - najmniejszy to 42 cale - przestali produkowac cos
    mniejszego? (32,37) ....

    interesuje mnie cos najprostszego .... to ma byc telewizor a nie sprzet
    do obslugi misji miedzyplanetarnych z pokatna funkcja telewizora

    czyli - TV z DVB-T (bez 3D, sieci, robienia drinkow, koszenia trawy
    bawienia dzieci itd :) nie musi byc HD

    mam tylko mux z eteru i zestaw akcesoriow po trinitronie:
    - tuner dvb-t - pewnie sie nie przyda
    - odtwarzacz overmax wszystkomajacy

    pytanie czy mozeci cos polecic - proste, bez bajerow, plazma,
    najmniejszy rozmiar, tanie

    na razie na placu boju mam
    Panasonic TX-P42X60E
    i LG 42PN450B

    pytanie czy to cos warte?

    z gory dziekuje za podpowiedzi

  • 2. Data: 2014-01-07 11:15:57
    Temat: Re: wybor tv plazma
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 10:47:11 UTC+1 użytkownik Jan Kuwalski napisał:
    > pytanie czy to cos warte?
    Marka nie ma teraz żadnego znaczenia.
    Zdecyduj ile kasy chcesz wydac i w tej sumie wyszukaj tv o jak największej przekątnej
    ekranu. No chyba że masz inne ograniczenia i np 42 cale się nie zmiesci to kup 37.

  • 3. Data: 2014-01-07 11:17:41
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > na razie na placu boju mam
    > Panasonic TX-P42X60E
    > i LG 42PN450B
    mam znajomego naprawiacza, polazłem do niego w sprawie porady dot.
    zakupu tv i polecił panasonica. Zapytałem czy nie lepiej.... przerwał mi
    w pół zdania powtarzając panasonic. Jeśli bajery nie są istotne - ja też
    polecam.
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-01-07 11:46:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-07 11:15, Kris pisze:
    > Marka nie ma teraz żadnego znaczenia.

    co Ty opowiadasz?
    plazma to tylko Panasonic, szkoda tylko że zamknęli linie.
    reszta to szroty.

  • 5. Data: 2014-01-07 13:04:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 11:46:55 UTC+1 użytkownik pawell32 napisał:
    > co Ty opowiadasz?
    > plazma to tylko Panasonic, szkoda tylko �e zamkn�li linie.
    > reszta to szroty.
    Uzasadnisz?

  • 6. Data: 2014-01-07 14:04:46
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> pisze o tym:

    =>
[...]

    dziekuje - wiec Panasonic

    a odpowiadajac na inne uwagi w watku - 42 cale to maksimum (mala
    odleglosc) dlatego szkoda ze juz nie robia mniejszych plazm

    =>Jeśli bajery nie są istotne - ja też
    =>polecam.
    =>ToMasz
    nie sa - w kosmos na tym nie polece :-)

    pozdrawiam
    JanQ

  • 7. Data: 2014-01-07 18:16:44
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    ja kupiłem 42 cale i szkoda że nie większy. Mój nie jest full hd, i z 1
    metra, gdy jest wyświetlany specyficzny obraz, da się dostrzec piksele.
    z 3 metrów, albo na dowolnym filmie - już niemasz szans.

  • 8. Data: 2014-01-07 19:10:44
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2014-01-07 14:04, Jan Kuwalski pisze:

    > a odpowiadajac na inne uwagi w watku - 42 cale to maksimum (mala
    > odleglosc) dlatego szkoda ze juz nie robia mniejszych plazm

    42ST60 i nie szukaj nic innego :) No chyba, że jednak zmieścisz gdzieś
    dodatkowe parę cali to 50St60 jak najbardziej.

  • 9. Data: 2014-01-10 09:25:24
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    maderos <m...@t...net> napisał(a):

    >42ST60 i nie szukaj nic innego

    Dlaczego?

  • 10. Data: 2014-01-10 12:09:42
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2014-01-10 09:25, I.Tichy pisze:

    > Dlaczego?

    Jak napisał autor tematu, nie chce żadnego Leda bądź innego gówna z tym
    związanego. Zostaje plazma. A z plazm w 42 calach obecnie nie ma
    lepszej. Ot i cala prawda. A jak chcesz szczegółów, to szukaj na google...