  • 1. Data: 2011-10-29 16:01:15
    Temat: Co tańszego do mycia płytek niż PCC
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    Macie jakieś swoje typy na cleanery PCB w hurtowych opakowaniach? Np takie
    po 5 czy 10L ? Czy PCC da się kupić w kanistrach?

  • 2. Data: 2011-10-29 16:19:47
    Temat: Re: Co tańszego do mycia płytek niż PCC
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-29 18:01, Lelek@ pisze:
    > Macie jakieś swoje typy na cleanery PCB w hurtowych opakowaniach? Np
    > takie po 5 czy 10L ? Czy PCC da się kupić w kanistrach?
    Ja do (amatorskiego) gmerania przy pcb używam cleansera:
    http://www.tridex.pl/pliki/j/7729.jpg (dostępny w 1 i 5L)
    lub
    http://www.sklep.lechpol.pl/img_tow/CHE1489.jpg - to jest akurat
    etykietka "druk" ale takie same 5L są "pcb" z firmy Microchip

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173