  • 21. Data: 2011-05-24 05:43:29
    Temat: Re: Jak to bylo? Zdjecia tygodnia...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 1:35 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Pstrykni t czterdziestoma obiektywami Nikona. Tak a propos, nasz
    > wiejski g upek ju si wprosi mi dzy w dk , a zagryzk :)
    > Ch op to nawet ma wyobra ni , ale ograniczenia skrzyd a mu wi :)

    Janko, ty ciagle na sile robisz z siebie idiote.
    Jakby ciul, ktoremu odpisujesz nie wywolal mnie tutaj, to by mnie tu
    nie bylo.
    Podziekuj mu za to.
    Nawet juz to wyjasnialem odpisujac jemu.
    Wskaz w ktorym miejscu sie wprosilem albo miej honor i odszczekaj.
    Ja juz wiem, ze ty takich zdolnosci honorowych nie posiadasz ale
    sprobuj pokazac kolegom, ze je masz.
    Tak bardzo stanalem ci cierniem w dupie, ze juz rozum tracisz i
    szukasz kazdej sposobnosci, zeby sie odgryzc.
    Nie trac tylko przy tym logigi, bo sie osmieszasz.

    ---
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 22. Data: 2011-05-24 06:29:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 07:35:14 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Pstrykniętą czterdziestoma obiektywami Nikona.

    I to na raz :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 23. Data: 2011-05-24 07:00:06
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 2:29 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > I to na raz :)

    Wspomagaj kolege, bedzie mu razniej.
    Razem tez gruche zwalcie, to wam ulzy.
    Chyba nie potraficie sobie wyobrazic, ze mozna miec tyle sprzetu, wiec
    to dla was dziwne.
    Wyobrazcie sobie, ze nie musialem nigdy pozbywac sie sprzetu, gdy
    chcialem kupic nastepny lub zmienic system.
    Nikon, to wlasnie byl moj najwiekszy z systemow.
    Canona uzywalem przez ostatnie lata tylko dlatego, ze nie byl
    najlepszym systemem cyfrowym.
    Nikon obecnie, moze jest lepszy, moze nie, ale wrocilem do niego
    wlasnie ze wzgledu na ilosc obiektywow, ktore posiadam.
    Do pracy zakupilem 2 nowe obiektywy, ale te ktore mama, z pewnoscia
    czasem wykorzystam.
    No i przedewszystkim duzo przyjemnosci z kupna nowego nabytku.
    Chyba kazdy wie, ze takie momenty maja dobry wplyw na pobudzenie do
    nowych dzialan.
    Zauwaz, ze wielu sie tu cieszylo byle kompaktem lub jakas lustrzanka z
    obrzezana o polowe matryca.
    Czy uwazasz, ze nie wolno im sie cieszyc z takich aparatow.
    Ja zawsze ciesze sie razem z takimi ludzmi i choc czasem bywa to
    smieszne, to ja ich rozumie.
    Graulacje dla kazdego z takich ludzi.
    Dla wielu z nich, to wydatek ponad rodzinny budzet.
    Czasem zapozyczenie sie, lub ukrywanie tego wydatku przed zona.

    A mnie po prostu, bez wysilku stan na to, zeby sobie zgromadzic
    kolekcje sprzetu warta okolo cwierc miliona dolcow.
    To zadne wielkie osiagniecie w warunkach amerykanskich, ale w
    warunkach polskich to wprost ciezko wyobrazalne.
    Chetnie zaczne oglaszac oddanie wielu nie potrzebnych mi rzezczy.
    Proponuje zebyscie w tym ze mna konkurowali a korzysc bedzie wieksza
    niz wasze przescigiwanie sie w staraniach aby mi dosrac.
    PRzeciez iu tak juz od dawna widac, ze wielu z was powkladalo swoje
    glowy we wlasne worki KF i tylko co jakis czas litosciwie skamlecie
    aby nie wyciagac mnie przed wasze zapyziale oczy.

    --------

  • 24. Data: 2011-05-24 08:50:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-24 09:00, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > glowy we wlasne worki KF i tylko co jakis czas litosciwie skamlecie
    > aby nie wyciagac mnie przed wasze zapyziale oczy.

    Zatrudnij się jako scenarzysta "Mody na Sukces", robaczku, twoja
    historia będzie jak znalazł ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 25. Data: 2011-05-24 09:12:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 4:50 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Zatrudnij się jako scenarzysta "Mody na Sukces", robaczku, twoja
    > historia będzie jak znalazł ;)

    Juz chyba zaslugujesz na obciagniecie laski koledze.
    Przyznaje ci juz, ze jestes lepszym trollem i sie poddaje.
    Mysle. ze i kolega nie bedzie juz wiecej od ciebie wymagal.

    ------

  • 26. Data: 2011-05-24 10:42:17
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Zygmunt Dariusz"

    >Juz chyba zaslugujesz na obciagniecie laski koledze.

    Swoje preferencje seksualne już nam ujawniłeś, a teraz powiedz, czy w Usiech
    zabrakło rednecków co to chcą się dać obfotografować przez "Ziggy Photo -
    Professional photographer". Bo inaczej skąd byś miał czas wybrandzlowywać
    łajno ze swojego "Professional" móżdżku tu na grupę?

  • 27. Data: 2011-05-24 10:48:59
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 24.05.2011 10:50, Andrzej Libiszewski wrote:
    > W dniu 2011-05-24 09:00, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Zatrudnij się jako scenarzysta "Mody na Sukces", robaczku, twoja
    > historia będzie jak znalazł ;)

    Czy mógłbym prosić, żebyś go nie wyciągał z KF?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 28. Data: 2011-05-24 11:26:10
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-05-24 09:00, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Razem tez gruche zwalcie, to wam ulzy.
    >
    > A mnie po prostu, bez wysilku stan na to, zeby sobie zgromadzic
    > kolekcje sprzetu warta okolo cwierc miliona dolcow.

    Coś za często prawisz o "waleniu gruchy" i swoim rzekomym bogactwie. Nie
    trzeba być psychiatrą aby zobaczyć,że masz z tym problem. Tak naprawdę
    nikogo nie interesuje twoja sprawność seksualna, a raczej jej brak, jak
    również wydumany, czy nie stan posiadania. To kompleksy biednego
    polskiego emigranta, z którymi pewnie nigdy sobie nie poradzisz. Tutaj
    ludzie wymieniają się informacjami na temat swojej pasji, czytając
    korzystają z wiedzy innych, lub po prostu zaglądają rekreacyjnie. Ty
    jesteś zgrzytem, porażasz intelektualną biedą, miernotą warsztatową i
    prostym chamstwem. Grupę traktujesz jako formę terapii dla swojej chorej
    zakompleksionej osobowości, zamiast pomocy szukać u właściwego lekarza
    (wiem,że drogo:). Wiem, że teraz się zaplujesz, ale jak ochłoniesz to
    przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem (jeśli to możliwe) i zainwestuj w
    dobrego lekarza.( Nie seksuologa, w tym temacie została ci na wstępie
    wymieniona czynność, chodzi o PSYCHIATRĘ)Życzę skutecznej terapii dla
    dobra Twojego i Grupy
    Pozdrawiam
    J.

  • 29. Data: 2011-05-24 11:36:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-24 12:48, b...@n...pl pisze:

    > Czy mógłbym prosić, żebyś go nie wyciągał z KF?

    Luzik, już nie będę :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 30. Data: 2011-05-24 12:15:13
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 6:48 am, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Czy mógłbym prosić, żebyś go nie wyciągał z KF?

    Czy musisz skomlec jak jakis wyszomir, o nie wyciaganie z KF?
    Czy wy wymozdzki nie potraficie zainstalowac sobie skutecznego KF?

    ----