  • 11. Data: 2014-05-23 14:54:45
    Temat: Re: Jak te Policjanty mają być normalne?
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-05-23 13:36, Pszemol pisze:
    > Swoją drogą to trochę smutne że jako ludzie potrafimy dla siebie
    > okazywać szacunek i trzymać nerwy na postronku tylko gdy wiemy
    > że jesteśmy nagrywani...

    Mam wrażenie, że w tym przypadku kamera zadziałała na panią zupełnie
    odwrotnie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-05-23 16:16:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Fri, 23 May 2014, Pszemol wrote:

    >Pozostając w tematyce grupy, w samochodach chyba mają 100%
    >nagrywania.
    >Jeszcze przepis musi wymagać, aby nagranie "się nie zgubiło".
    >Bo w .pl to dowody potrafią gubić się również sądom.

    W USA sady niezawisle, a oceniaja przypadkowi przysiegli.
    Jak policjant mowi ze cos widzial, ale nagranie sie dziwnym trafem
    skasowalo, to i tak oskarzony lapie punkty.

    J.

  • 13. Data: 2014-05-23 16:19:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >W USA eksperymentuje się z kamerami noszonymi przez policjanta.
    >Nagrywanie przebiegu zatrzymania/interwencji pomaga zarówno
    >policjantom bo trzymają w ryzach swoje nerwy a poinformowany
    >o nagrywaniu obywatel też zachowuje się inaczej w stosunku do
    >policji.
    >Swoją drogą to trochę smutne że jako ludzie potrafimy dla siebie
    >okazywać szacunek i trzymać nerwy na postronku tylko gdy wiemy
    >że jesteśmy nagrywani...

    Pszemolu - gdyby tak nie bylo, to i policja bylaby niepotrzebna.

    Taka juz natura ludzka - kazdy (no, nie zawsze) dziala "pod siebie",
    trzeba wymyslec Prawo, trzeba powolac system utrzymania tego prawa itd
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2014-05-24 14:17:37
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > To cytaty z 3 różnych policjantów drogówki z ostatnich 3 lat.
    > Zaskakujące jest jak szybko puszczają im nerwy, kiedy im człowiek
    > udowodni, że są idiotami lub/i kiedy skończą się im argumenty. Zresztą
    > jak dobrze pójdzie to posłuchacie sobie tych Panów i innych w telewizji.
    > :)

    A co ze znajomością z komendantem? Komendant też już jest "be"?

    --
    ss??q s? ??u??ou??