  • 1. Data: 2014-05-22 19:27:55
    Temat: Przedłużenie umowy - telefon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałem przedłuzenie umowy ale bez telefonu.
    Ale okazało się, ze wcale nie jest tak tanio jakby sie mogło wydawac bo
    generalnie bez szukania jakis ofert na karte, korzystania z promocji itp. i
    tak trzeba miesiecznie 40zł płacic zeby miec telefon z smsami i internetem.

    No to stwierdziłem ze lepiej za 60 miesiecznie wziac z nowym telefonem.

    Generalnie korzystam z wielu rzeczy na telefonie (navi, łączenia zdalne z
    komputerami, www itp) wiec ma dla mnie znaczenie jak szybko to działa.
    No i czym wiekszy wyswietlacz tym lepiej.

    Co wziąć?

    Aha, latarka LED konieczna!
    Dopłata w abo 60zł brutto - maks 200zł.

    LG L9 II - 4,7 cala Procesor 1.4 GHz Dual Core Qualcomm Snapdragon 400 ale
    chyba nie ma LED
    LG L90 - 4,7 cala, Procesor Qualcomm Snapdragon 400 4x1.2 GHz ale tez nie
    wiem czy ma latarke.

    Cos innego?
    Przejrzałem strone play i jakos nic innego nie rzuciło mi sie w oczy w
    rozsadnej cenie.

  • 2. Data: 2014-05-22 19:31:52
    Temat: Re: Przedłużenie umowy - telefon
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > internetem.
    >
    > No to stwierdziłem ze lepiej za 60 miesiecznie wziac z nowym telefonem.

    Ten telefon to do samochodu ma być? ;-)

  • 3. Data: 2014-05-22 20:47:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...