  • 21. Data: 2012-01-09 10:10:21
    Temat: Re: Jak rozpoznac gniazda pamieci bez rozkrecania komputera?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-05, o godz. 22:51:06
    Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> napisał(a):

    > :D To dla nich technologia myszy led/laser to było zbawienie.
    >
    > BTW przypomniał mi się kawał o polaku co to jedną popsuł a drugą
    > zgubił :)

    Możesz się śmiać ale to dość spory problem na uczelniach gdzie
    studenci dla zabawy/z bezmyślności wyciągali kuki z myszek. A np. Dell
    przez długi czas w zestawach dodawał myszki z kulką właśnie.

    Zdrówko

  • 22. Data: 2012-01-09 14:12:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości grup
    ion...
    > Spotkałem się z tym ostatnio w jakichś komputerach z supermarketu. W
    > jakimś Real-u czy innym Carefour-ze jednostki centralne były
    > plombowane. Swoje komputery plombuje tez Adax. Z przenośnych ostatni
    > jaki widziałem to całkiem niedawno netbook Asusa z plombą która
    > uniemożliwiała swobodny dostęp do slotów pamięci.

    A taki samsung wręcz zachęca do wymiany dysku, czy dołożenie ramu (ale i tak 2
    dnia rozkręciłem całkiem laptopa). ;)

  • 23. Data: 2012-01-09 14:15:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/01/2012 14:12, qwerty wrote:
    > Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości grup
    ion...

    > A taki samsung wręcz zachęca do wymiany dysku, czy dołożenie ramu (ale i
    > tak 2 dnia rozkręciłem całkiem laptopa). ;)

    To samo Dell, dają nawet instrukcje z obrazkami gdzie śrubki odkręcić.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net