  • 11. Data: 2010-06-11 09:43:29
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 09:31:27 +0200, Katanka napisał(a):

    > Przyspieszam z bakiem gdzie jest 10l zamiast 70l (60kg mnie)

    Hehe, na fizyce widać spałeś :)
    42 kilo mniej.

    > po wizycie w kibelku. (...)
    > Duzo daje takie zmniejszenie masy.

    W aucie może nie ma to aż tak dużego znaczenia, ale na rowerze bez
    wizyty w kibelku jest sporo gorzej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2010-06-11 09:47:33
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > PS. Kolejne pytanie. Wywalam kratę (25kg), wywalam koło zapasowe (10kg).
    > Przyspieszam z bakiem gdzie jest 10l zamiast 70l (60kg mnie). Jadę w
    > majtkach i po wizycie w kibelku. Wywalam niepotrzebne ogumienie,
    > dywaniki (10kg mniej). Duzo daje takie zmniejszenie masy.
    Poszukaj sobie odcinka "jazda polska" z TVN Turbo z tamtego chyba tygodnia. Robili
    test co prawda
    pomiar stoperem i z przymruzeniem oka ale stary poczciwy Escort po wywaleniu
    wszystkiego lacznie z
    drzwiami i klapami :-) przejechal odcinek testowy o kilka sekund szybciej niz wersja
    nazwijmy to
    "cywilna" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-06-11 09:47:58
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    MadMan wrote:

    > Hehe, na fizyce widać spałeś :)

    Nie spałem, tylko nie chodziłem ;) No ale 40kg to i tak sporo.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 14. Data: 2010-06-11 10:05:39
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > ale stary poczciwy Escort po wywaleniu wszystkiego lacznie z drzwiami i
    > klapami :-) przejechal odcinek testowy o kilka sekund szybciej niz

    A z kolei w TopGear (gazeta) sprawdzali, ile zyska po odchudzeniu jakis
    mocny pug 207 - nie zyskał nic :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 15. Data: 2010-06-11 10:07:02
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 11 Jun 2010 09:03:38 +0200, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    [...]
    > Mozesz sobie sprawic takie urzadzonko: G-tech akcelerometr, potrafi
    > calkiem
    > sporo, zaleznie jaki model wybierzesz...

    W wersji budżetowej GPS Performance na GPS/PDA. Trial też potrafi wykresy
    porównawcze zrobić.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 16. Data: 2010-06-11 10:08:22
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek M wrote:

    > A z kolei w TopGear (gazeta) sprawdzali, ile zyska po odchudzeniu
    > jakis mocny pug 207 - nie zyskał nic :)

    Ale przeciez to nie jest mozliwe. Musiał zyskać!

  • 17. Data: 2010-06-11 10:09:17
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 11 cze 2010 o 09:38 GMT, Katanka napisał(a):

    > No i pytanie o dizla? Tak samo jest jak w benzynie? Tak samo kręcic do
    > czerwonego paska i odcięcia? Bo dizel ma wyraźny spadek ciagu z tego co czuję na
    > wyższych obrotach, ciągnie z dołu doskonale, ale potem odpuszcza. Jest to
    > wyraźne bardzo. No ale skoro trzeba kręcic, to będę kręcił ...

    Pewnie zalezy od konkretnego przypadku, ale zazwyczaj ten spadek mocy na
    koncu zakresow, jest i tak mniejszy, niz spadek po zmianie biegu..., wiec
    mimo wszystko warto ciagnac do konca...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 18. Data: 2010-06-11 10:21:45
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Ale przeciez to nie jest mozliwe. Musiał zyskać!

    Może to i niemożliwe, ale NIE ZYSKAŁ :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 19. Data: 2010-06-11 10:26:21
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Teraz sobie przypomniałem, że musi byc prawda w tym co piszecie, bo duzo
    > grałem w grę Gran turismo i tam zmiana biegu występowała dopiero wtedy,
    > kiedy wskazówka obrotomierza dobijała do czerwonego. Czyli faktycznie
    > trzeba kręcic do końca jak się chce wycisnąć maks z auta.

    Nie sugerowalbym sie tym, jak zmienia biegu automat w grze konsolowej :D

    BTW: Pamietaj, ze przełączając ręcznie biegi w tej samej grze uzykasz
    lepsze czasy :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 20. Data: 2010-06-11 10:30:52
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > majtkach i po wizycie w kibelku. Wywalam niepotrzebne ogumienie,
    > dywaniki (10kg mniej). Duzo daje takie zmniejszenie masy.
    Nie chialo mi sie tego czytac w calosci ale mniej wiecej w polowie masz copy/paste z
    innego forum
    odnosnie odchudzania auta:
    http://www.citroenax.info/printview.php?t=1847&start
    =0&sid=d7c208699fb51b8c188ca3a137c8102d