eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak optymalnie przyspieszać ?Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 10:09:17 +0200
    Organization: Hard Core Slrn-pl User
    Lines: 13
    Message-ID: <s...@b...chello.pl>
    References: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl> <husp5l$m77$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1276243755 7610 82.210.139.160 (11 Jun 2010 08:09:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 08:09:15 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 10863
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-22-generic (i686))
    X-NNTP-Posting-Host: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287829
    [ ukryj nagłówki ]

    pią, 11 cze 2010 o 09:38 GMT, Katanka napisał(a):

    > No i pytanie o dizla? Tak samo jest jak w benzynie? Tak samo kręcic do
    > czerwonego paska i odcięcia? Bo dizel ma wyraźny spadek ciagu z tego co czuję na
    > wyższych obrotach, ciągnie z dołu doskonale, ale potem odpuszcza. Jest to
    > wyraźne bardzo. No ale skoro trzeba kręcic, to będę kręcił ...

    Pewnie zalezy od konkretnego przypadku, ale zazwyczaj ten spadek mocy na
    koncu zakresow, jest i tak mniejszy, niz spadek po zmianie biegu..., wiec
    mimo wszystko warto ciagnac do konca...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: