-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Katanka" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Jak optymalnie przyspieszać ?
Date: Fri, 11 Jun 2010 08:26:46 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: jyk194.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1276237605 9106 95.50.10.194 (11 Jun 2010 06:26:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 06:26:45 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: katanka_pl
X-Antivirus: avast! (VPS 100610-1, 2010-06-10), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287785
[ ukryj nagłówki ]No i mam problem.
Aby uzyskać jak najlepsze przyspieszenie to zazwyczaj ciągnąłem na niższym biegu
do około 4,5 tysiąca obr. , zmieniałem na wyższy, bo moment obrotowy wtedy był
najwięjkszy po zmianie biegu. z moca jest odwrotnie, bo maksymalna moc jest przy
6,5 tysiącach obr. Byłem przekonany, że lepsze przyspieszenie uzyskam zmieniając
bieg wcześniej, niż żyłując na niższym biegu do odcięcia. Wczoraj jednak
jechałem ze znajomym i spytał mnie dlaczego tak szybko zmieniam biegi.
Powiedział, że jednak powinno się ciagnąć obroty do odcięcia na 2 i 3 biegu,
wtedy przyspieszenie będzie większe. Sprawdziłem i faktycznie na 2 i 3 biegu na
obroty wchodzi żywo - odcięcie, zmiana biegu i szarpnięcie auta, bo idzie z
wyższych obrotów na czwórce.
Jak najlepiej zmierzyć która z metod daje lepsze wyniki? Pewnie to są dziesiętne
części sekundy podczas przyspieszania 0-100, ale podczas przyspieszania 50-150
może już byc znaczna różnica.
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.10 09:00 Adam Adamaszek
- 11.06.10 09:03 Brzezi
- 11.06.10 09:10 Tomasz Pyra
- 11.06.10 09:23 Katanka
- 11.06.10 09:26 Tatanka
- 11.06.10 09:31 Katanka
- 11.06.10 09:33 Katanka
- 11.06.10 09:38 Katanka
- 11.06.10 09:42 MadMan
- 11.06.10 09:47 Gabriel'Varius
- 11.06.10 09:43 MadMan
- 11.06.10 09:47 Katanka
- 11.06.10 10:05 Arek M
- 11.06.10 10:07 Mariusz Chwalba
- 11.06.10 10:08 Katanka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=