  • Data: 2010-06-11 09:26:24
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Tatanka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Cze, 08:26, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:

    > Sprawdziłem i faktycznie na 2 i 3 biegu na
    > obroty wchodzi żywo - odcięcie, zmiana biegu i szarpnięcie auta, bo idzie z
    > wyższych obrotów na czwórce.

    Jesli szarpniecie to znaczy ze za malo gazu dajesz po zmianie biegu.
    Jesli na III ciagniesz do 6krpm to po zmianie na IV silnik wkreci sie
    przy tej predkosci pewnie do jakichs 3,5-4krpm. Przed puszczeniem
    sprzegla musisz wcisnac tyle gazu zeby takie obroty jakie beda po
    zmianie biegu silnikowi zapewnic. A nawet troche wyzsze, bo spadna pod
    obciążeniem (czyli jak sprzeglo puscisz).